מבזקיםתאונות עבודה

טרגדיה נוספת בכביש: נקבע מותה של הפצועה מתאונת הדרכים סמוך לכפר דניאל

בתאונת הדרכים הקטלנית בין שני רכבים למשאית שאירעה לפני זמן קצר (שני) בכביש 4314, סמוך לכפר דניאל, נפצעו שלושה בני אדם. חובשים ופראמדיקים של מד"א, ורופא מבית החולים שמיר-אסף הרופא קבעו במקום את מותה של נהגת הרכב, אישה כבת 40, ומעניקים טיפול רפואי לשני פצועים קל, בהם: נהג המשאית ונהגת מרכב נוסף.

פראמדיק מד"א גיא בובליל וד"ר ראם שדה מבית החולים שמיר-אסף הרופא שהגיעו למקום בגי'פבולנס טיפול נמרץ של מד"א סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד עם מעורבות משאית ו2 כלי רכב. אחד מהרכבים היה לכוד תחת חלקה הקדמי של המשאית, במקביל לפעולות החילוץ המורכבות של לוחמי האש ביצענו בדיקות רפואיות אבל הנהגת חולצה כשהיא ללא סימני חיים עם פגיעה רב מערכתית קשה ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. הנהגת מהרכב השני, אישה כבת 30 ונהג המשאית גבר בשנות ה-20 טופלו ע"י צוות נוסף של מד"א בזירת האירוע."

ישראל אותומזגין חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בזירת תאונה קשה עם מעורבות שני כלי רכב ומשאית. נהגת אחד הרכבים נלכדה ברכבה ללא רוח חיים. לאחר חילוץ גופתה ע"י כוחות הכיבוי נקבע מותה של הנהגת עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה. כמו כן הענקנו סיוע רפואי לנהגת הרכב הנוסף ולנהג המשאית שנפצעו באורח קל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בוחני אגף התנועה במשטרת ישראל חוקרים את נסיבות התאונה.

תאונת דרכים - חילוץ לכוד
צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל

Back to top button