צרכנות

המקצוע החדש – מומחה לקידום אתרים

קרדיט תמונה FREEPIK

 

אם בעבר פרסום עסק היה כולל תליית שלטים במקומות מרכזיים וחלוקת פלאיירים בשעות השיא במרכזי קניות, הרי שהיום כל המשחק מנוהל אחרת לגמרי: האינטרנט הפך לזירה המרכזית ומי שלא שוחה בחומר מוצא את עצמו הרחק מאחור, כאשר לפניו נמצאים בעלי עסק דומה לעסק שלו. אבל בהבדל קטן – הם הבינו איך מפרסמים עסקים באינטרנט…

מהם הפרמטרים לקבלת כובע "מומחה לקידום אתרים"?

אז עבדתם על גרפיקה מדהימה שמפרסמת באופן מדויק את כל מה שהייתם רוצים שיידעו על העסק שלכם, אבל עדיין אין לקוחות? כנראה שהפרסום לא נמצא במקום הנכון. תשאירו לכם את העיסוק במה שהעסק שלכם מציע, בין אם מדובר בהסעדה, הלבשה, או מתן שירותי יעוץ, ותנו למישהו מומחה לקידום אתרים לעשות את העבודה שהוא טוב בה. כך תוכלו להבטיח יעילות בפרסום לעסק שלכם, ועליה בתנועה ובמכירות באופן כמעט מידי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על מנת להיחשב "מומחה לקידום אתרים", צריך להבין מי נגד מי בזירה האינטרנטית. איך האתר של העסק שלכם יכול להופיע בראש רשימת מנועי החיפוש, גם מבלי שתצטרכו לשלם למנועי החיפוש באופן ישיר. מי שמבין בזה, יודע מה כדאי לכתוב, מתי צריך לפרסם, איך מתנהגים עסקים דומים ברשתות החברתיות, ואיך ניתן לעשות זאת במינימום השקעה כספית.

דעה רווחת ומוטעית היא שלפעמים קל יותר פשוט לשלם כסף על מנת להוריד את המשימות האלה מהראש, אך תופתעו לשמוע שתשלום למנועי החיפוש על מנת להופיע ראשונים ברשימה הממומנת – היא לאו דווקא השקעה משתלמת ביותר לכסף שלכם.

עבודת SEO היא עבודת נמלים

עבודת קידום אתרים באינטרנט היא מלאכת מחשבת, היא נחקרה ונחקרת כבר תקופה ארוכה על מנת ללמוד איך אפשר לפצח ולנצח את האלגוריתם שמקדם את האתרים. חברות כמו גל ים סטודיו ממשיכות ללמוד ולהשתפר, על מנת להיות הטובים ביותר בתחום. אחת המסקנות היא שיש לפרסם את העסק על ידי החומר השיווקי הנכון – המילים הנכונות, כמות המילים הנכונה, ועוד.

נשמע לכם כמו כאב ראש? מומחה קידום אתרים יודע את העבודה ויודע שעבודת SEO עלולה להיות עבודת נמלים של ממש. אם תשאירו את העבודה הזאת לאדם הנכון, ולכם את העבודה בה אתם בעצמכם טובים, תגלו שחלוקת עבודה נכונה, והשקעת אנרגיה, שהיא משאב מוגבל, במקומות הנכונים, תקדם את העסק שלכם בצורה משמעותית, ויעילה הרבה יותר ממה שצפיתם.

יתרונות הקידום האורגני בגוגל על שיווק אחר

כפי שניתן להבין, חוץ מתשלום לגוגל, ישנן דרכים מגוונות לקדם את האתר שלכם במנועי חיפוש גדולים ומרכזיים. לדרכים הנוספות נקרא 'קידום אורגני' ויש להן יתרונות רבים. ראשית, המחיר – לעיתים יכול להיות זול הרבה יותר מהתשלום למנועי החיפוש כמו גוגל. וגם אם קורה שהמחיר הסופי דומה, חשוב לשים לב מה היא התמורה לכסף שאתם משקיעים, מה שמביא אותנו לסעיף הבא.

שנית, יעילות – רבים מהגולשים באינטרנט מדלגים על הפרסומים הממומנים, וזאת עובדה. קידום אורגני גורם לפרסום של בית העסק שלכם להופיע במנועי חיפוש מרכזיים מבלי להופיע ברשימת הפרסומים הממומנים, מה שתורם לתחושת אמינות כאשר אדם מחפש עסק כמו שלכם בגוגל.

איך מוצאים חברה מומלצת לקידום אתרים?

כדי למצוא חברה שאיתה נעים לעבוד וגם שמרגישה מקצועית, כדאי לחפש בקרבתכם חברים, קולגות או בני משפחה, שכבר לקחו שירות דומה לעסק שלהם והיו מרוצים ויכולים לתת חוות דעת חיובית על החוויה כולה. במידה ואין בקרבתכם, אפשר להיעזר באתרים בהם יש חוות דעת של גולשים. בהצלחה!

 

Back to top button