חדשות הארץמבזקים

בשל השוואת חיילי צה"ל לנאצים: ארגון 'בצלמו' נגד נטפליקס – "חוברת להיטלר"

ארגון 'בצלמו' פרסמה היום (שלישי) כי חברת נטפליקס מתכננת להעלות לאתר שלה את הסרט "פארחה" אשר לטענת הארגון, מעליל עלילות דם שקריות כנגד חיילי צה"ל ואף משווה אותם לנאצים. מנכ"ל הארגון פנה למנכ"ל נטפליקס, לנשיא המדינה ולשר התקשרות בנושא.

לשון הודעת ארגון 'בצלמו': "בעקבות כוונת חברת נטפליקס להעלות לאתר את הסרט "פארחה", אשר מציג את חיילי צה"ל כנאצים וטוען שהם רצחו בדם קר משפחה עם נשים ילדים ותינוקות תוך הנאה סדיסטית, פנה מנכ"ל בצלמו שי גליק, למנכ"ל החברה טד סרנדוס, בדרישה לעצור את העלאת הסרט לאתר התוכן. בפנייתו ציין גליק שמדובר בעלילת דם שקרית רעה ומרושעת שאין לה כל סימוכין. גליק ציין שמדובר בעוד אחת מעלילות הדם וציין שניתן גם להקרין סרט כיצד יהודים חוטפים ילדים נוצרים בערב פסח ושוחטים אותם ושמים את דמם במצות וכן כיצד היהודים מרעילים את הבארות ברחבי העולם."

בנוסף, נאמר כי "גליק דרש מהמנכ"ל לבטל את העלאה של הסרט וציין ככל שהסרט יופץ הדבר יתורגם לגל ענק של אנטישמיות ברחבי העולם שיביא לפגיעה ביהודים רבים ברחבי העולם מה שאומר שחברת נטפליקס חוברת להיטלר בפגיעה ביהודים. בנוסף ציין גליק שככל שהסרט יעלה הוא יפעל לחרם עולמי של יהודים ונוצרים אוהבי ישראל ברחבי העולם וכן יפעל שמשרד התקשורת יקשה ויפעל בכל כוחו לפגוע בחברת נטפליקס בישראל. בנוסף פנה גליק לנשיא המדינה ולשר התקשרות לפעול בעניין מול חברת נטפליקס."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "מאסנו בעלילות הדם האנטישמיות. לא נגיש יותר את הלחי השנייה. אני מקווה שחברת נטפליקס תתעשת ולא תפגע בעם היהודי ובניצולי השואה."

פניה לנשיא ושר התקשורת פעלו נגד העלאת סרט אנטישמי של חברת נטפליקס מכתב לנטפליקס
אילוסטרציה. צילום: pexels

Back to top button