צרכנות

בעלי מפעל ולא ממחזרים מתכות? אתם יכולים לחסוך כסף

קרדיט תמונה FREEPIK

בעזרת תהליך של זיקוק מתכות יקרות, אפשר לחסוך סכומי כסף משמעותיים לבעלי מפעלים ובתי מלאכה. עובדים עם מתכות כמו נחושת, כסף וזהב? המשיכו לקרוא.
מתכות יקרות משמשות אותנו כבר שנים רבות למגוון חלקים של התעשייה. בין היתר משתמשים במתכות אלה בתעשיית התכשיטים, בתחומי הרפואה, ואף בתעשיית האלקטרוניקה. כמובן, בתעשיות רבות נוספות. על ידי התהליך של זיקוק מתכות יקרות, כל יצרן יכול להשיב סכומי כסף משתנים ולעיתים אף משמעותיים במיוחד.

זהו התהליך שעוברת המתכת לפני שהיא חוזרת אליכם :

נחושת, כסף וזהב הן המתכות היקרות הנפוצות ביותר שנמצאות בשימוש תעשייתי. תעשיינים רבים מפספסים הזדמנות אמיתית לחסוך, ואינם מודעים לפוטנציאל החיסכון הקיים אצלם בעסק.
ראשית נאמר, במידה ואתם עוסקים בתעשייה ואתם לא בטוחים אם יש אפשרות למחזור מתכות יקרות אצלכם בעסק, צרו קשר עם אחת החברות המובילות למחזור מתכות.
הם יגיעו אליכם ויסקרו את המפעל יחד איתכם למציאת פוטנציאל לזיקוק.

אז איך עושים את המיחזור?

השלב הראשון- שריפה, שורפים את שלל החומרים ביניהם גם פסולת, אבק וכד׳. על ידי השריפה המתכות הדומות חוברות יחד ולמעשה נוצרים גושים נפרדים של מתכות יקרות.
בשלב השני-מקבלים החלטה האם רוצים לטחון את הפסולת לאבקה או ליצור יציקה. זו החלטה של הלקוח והיא מבוצעת למולו.
שלב שלישי – לוקחים דגימה של המתכת ומגלים מה החלק היחסי של המתכת היקרה בתערובת.
שלב אחרון-בשלב האחרון אנחנו מבצעים את הזיקוק. בקצרה, התהליך הזה הינו התהליך הסופי שבו המתכת מגיעה לתצורה הסופית של גרגירים של מתכת טהורה.
חברות רבות נעזרות בשירות של זיקוק מתכות יקרות. ובנוסף חברות רבות נותנות את השירותים הללו. רבות מהחברות האלה יגיעו עד אליכם לביצוע איסוף ואף יחזירו אליכם את החומר הטהור בסיום. במידה ואתם עובדים עם מתכות כאלה, ישנה סבירות גבוה מאוד שאתם יכולים להיעזר בשירות מהסוג הזה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

התייעצו עם חברת לזיקוק מתכות יקרות עוד היום וגלו, האם גם במפעל שלכם יש פוטנציאל לזיקוק מתכות יקרות. במידה וכן אתם תתחילו לחסוך כסף כבר מהרגע הראשון.

Back to top button