מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: קטינים עשו רעש מתחת לביתו – הוא רדף אחריהם עם סכין ודקר אחד מהם

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (רביעי) לבית משפט השלום בבאר שבע, כתב אישום נגד סטיב אבקוב (26) מבאר שבע, לאחר שדקר קטין שיחד עם חבריו הרעיש.

מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד אירה ויימן קרקון עולה, כי באחד מהלילות האחרונים שהה אבקוב יחד עם מכרה בדירה בבאר שבע. בשעה 1:00 בלילה הגיע המתלונן יחד עם מספר קטינים נוספים לרחוב הסמוך והחלו להקים רעש, אבקוב ביקש מהם להיות בשקט ומשלא נענו זרק עליהם ביצה. בהמשך לכך ירד אבקוב לחנייה ושם התפתח עימות בינו לבין הקטינים, שלאחריו עזבו הקטינים את המקום. כשעה לאחר הקטינים וביניהם המתלונן, שוב הגיעו למקום, כשחלקם מצוידים במקלות, קיללו את אבקוב וקראו לו לרדת למטה, באמרם ש"יפרקו אותו" בעקבות כך אבקוב הצטייד בסכין, ירד לחניה והחל לרדוף אחרי הקטינים. בשלב מסוים במהלך הריצה, כאשר המתלונן נפל על הקרקע, הנאשם התקרב אליו, דקר אותו באמצעות הסכין בגב תחתון וחזר לדירה. בעקבות המקרה פונה המתלונן למרכז הרפואי "סורוקה" עם פצע דקירה בגב תחתון.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה עו"ד ויימן קריקון כי: "המשיב בחר במודע לצאת מהבית ולהתמודד עם התנהגותם של הקטינים באמצעות אלימות. המשיב בחר להצטייד בסכין ולרדוף אחר הקטינים ולדקור את הקטין אותו הצליח להשיגו ורק בנס האירוע לא הסתיימה בתוצאה חמורה יותר. לנאשם יוחסו עבירות של פציעה בנסיבות מחמירות והחזקת אגרופן או סכין שלא כדין."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button