חדשות הארץמבזקים

ארגון 'בצלמו': "נמשך המאבק בנטפליקס, אלפים ביטלו את המנוי"

בארגון 'בצלמו התייחסו לפני זמן קצר (חמישי) לסערה שהחלה סביב העלאת הסרט "פארחה" בנטפליקס, הטוען ש"חיילי צה"ל רצחו בדם קר משפחת פלסטינים עם תינוק בן יומו בכוונה ללא כל סיבה" וממשיכה להסעיר את המדינה והיהודים בעולם.

לטענת 'בצלמו', אלפים כבר ביטלו את המנוי בארץ ובחו"ל. בנוסף, קרוב לעשות אלפים איש התחייבו שככל שהסרט יעלה הם יבטלו את המנוי. מאות אנשים שלחו מייל אישי למנהלי נטפליקס בדרישה לא להעלות את הסרט.

בארגון חוננו אמרו כי "יש לציין שלמרות שנטפליקס העלתה את הסרט ברחבי העולם, בישראל לא ניתן עדיין לצפות בסרט, מה שמוכיח שחברת נטפליקס חוששת מתגובת הציבור הישראלי. אתמול התקיימה הפגנה נגד תיאטרון א סרייה ביפו שהעלה את הסרט ובשבוע הקרוב, מתארגנת הפגנה של יהודים בבריטניה להפגין מול משרדי ההנהלה העולמיים, כאשר מארגני ההפגנה מאשימים את חברת נטפליקס באנטישמיות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "כמו במאבק של תנועת החרם מול גלידת בן אנד גריז, אייר בי אנד בי חברת בוקינג ועוד. גם פה אנחנו ננצח. הסרט ירד מנטפליקס בקרוב. הנזק שנגרם לנטפליקס אינו רק כתם מוסרי שלא ימחה לעולם אלא גם נזק כלכלי עצום. נמשיך במאבק עד שנטפליקס יורידו את הסרט האנטישמי."

אילוסטרציה. צילום: freepik

Back to top button