בריאותמבזקים

מקצרים את זמן התגובה: אמבולנס מד"א נחנך במועצה מקומית קרית יערים-טלז סטון

כחלק מהפעולות הננקטות במגן דוד אדום כל העת, לקיצור זמני התגובה ושיפור המענה הרפואי נחנך אתמול (ד') אמבולנס של מד"א במועצה המקומית קרית יערים טלז סטון. האמבולנס יופעל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע ע"י כונני מד"א, מתנדבי הארגון תושבי המועצה ויקצר את זמן המענה הרפואי לתושבי קרית יערים טלז סטון, הישובים הסובבים אותה ומשתמשי הדרך הרבים בכבישים הסמוכים.

במעמד גזירת הסרט התכבדו ראש המועצה הרב יצחק רביץ, מנהל מרחב ירושלים במד"א אורי שחם ומפקד תחנת משטרת הראל, סגן ניצב סנ"צ יוסי ניזרי. האמבולנס פועל בשיתוף פעולה עם המועצה המקומית והעומד בראשה, הרב יצחק רביץ, כשבעתיד תוקם במקום תחנת הזנקה שתשפר ותחזק עוד יותר את המענה הרפואי ותקצר את זמני המענה הרפואי.

הרב יצחק רביץ, ראש המועצה המקומית קרית יערים: "כתוב בגמרא שאסור לתלמיד חכם לגור בעיר שאין בה רופא, בעידן של היום עיר שאין בה אמבולנס, אסור לתלמיד חכם לגור שם – אני מרגיש שהיום הפכנו לעיר".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אורי שחם, מנהל מרחב ירושלים במד"א: "אנו מודים לראש המועצה, הרב יצחק רביץ, על שיתוף הפעולה ארוך השנים והידוק הקשר עם מגן דוד אדום – שכולו למען בריאות התושבים. האמבולנס החדש שיופעל ע"י מתנדבי מד"א תושבי המועצה הנו הסנונית הראשונה בדרך להקמת תחנת הזנקה ראשונה במועצה, שתופעל ע"י חובשים ופראמדיקים של מד"א ותחזק את המענה הרפואי של כלל תושבי הסביבה".

צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א

Back to top button