מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: שני תושבי טירה ירו לעבר בית ורכב בעיר תוך איומים לירות לבית נוסף

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום, כנגד מחמד נאסר (33) וחוסיין בשארה (28) מטירה לאחר שירו לכיוון בית בטירה, תוך שהם מפרים מעצר בית לילי.

מכתב האישום שהגישה עורכת הדין רחל חלק עולה כי נאסר ובשארה הם בני דודים שהוטלו עליהם תנאים מגבילים בהליך אחר, ונקבע כי עליהם לשהות במעצר בית לילי. בין נאסר לחמודי שחאדה היה סכסוך על רקע חובות כספיים. בחודש נובמבר האחרון, לפנות בוקר, התקשר נאסר לחמודי ואיים עליו ש "יקבל את הנקמה שלו" ושיהיה ירי על ביתו בשעה הקרובה.

מיד לאחר מכן, נסעו נאסר ובשארה עם קלאצ'ניקוב לכיוון ביתו של חמודי שהתגורר גם הוא בטירה וירו מהרכב על בית אביו. בעקבות הירי נגרמו נזקים לקירות ולשער הבית. נאסר ובשארה המשיכו בנסיעה ברכב ולאחר מספר דקות, כשהגיעו בסמוך לביתו של חמודי, ראו רכב משטרתית ונמלטו מהמקום. השוטרים שהבחינו בשניים החלו בנסיעה אחריהם, וכשהגיעו לקרבת ביתו של נאסר, בו הוא מרצה את מעצר הבית, יצא נאסר מהרכב תוך שהוא משליך את הנשק והחל לרוץ לכיוון ביתו, בעוד בשארה ממשיך בנסיעה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השניים נתפסו ונעצרו מיד לאחר מכן. כתב האישום מייחס למחמד נאסר עבירת איומים, ולשני הנאשמים יחד עבירות של הפרת הוראה חוקית, שינוי זהות של רכב או של חלק של רכב, נשיאה והובלת נשק, ירי מנשק חם ונהיגה בקלות ראש.

כתב אישום בשארה נאסר
אילוסטרציה. Image by TheDigitalWay from Pixabay

Back to top button