מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום יוגש נגד החשודים בייבוא חלקי נשקים מוסלקים בצעצועים מחו"ל

שוטרי יחידת אתגר בלהב 433 פתחו לפני כחודש בחקירה סמויה, עם קבלת דיווח בגין חשד להברחת חלקי אמצעי לחימה, כשהם מוסלקים בתוך צעצועים שנשלחו מארה"ב והגיעו בחבילות ממוענות לתושבי מזרח ירושלים.

מהחקירה עלה כי באחת החבילות עליה נרשם כי הכילה חלקי אופניים (מזלג וכידון), נמצא בשיקוף כי בתוך המזלג אותרו 4 קנים של נשק ו-2 מכלולים. עוד נמצא בשיקוף כי בתוך הכידון שני קנים, שחוברו כידיות האחיזה של הכידון.

חקירה של שוטרי יחידת אתגר הביאה לאיתורן של שמונה חבילות נוספות שהכילו חלקי כלי נשק (כנים ומכלולים), חלקים היכולים לשמש לכלי נשק וכן צעצועים מסוכנים (איירסופט) ונמצא כי החבילות נשלחו גם מסין.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החקירה נוהלה ביחידת אתגר, ביחד עם יחידה 33 (הגדעונים) מלהב 433, בשת"פ עם רשויות המכס וגורמי אכיפה זרים ובשיתוף המחלקה לתיאום מבצעי של חטיבת המודיעין, בליווי פרקליטות מחוז מרכז.

ביום 22.11.22 ועם הפיכת החקירה לגלויה, נעצרו כאמור שלושת החשודים, תושבי מזרח ירושלים והם הובאו לחקירה ביחידת אתגר. ביום חמישי האחרון הוגשה הצהרת תובע נגד אחד החשודים בדבר כוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר כבר בימים הקרובים. החקירה בעניינם של החשודים הנוספים נמשכת.

הברחה - אמל"ח
צילום: דוברות המשטרה
הברחה - אמל"ח
צילום: דוברות המשטרה
הברחה - אמל"ח
צילום: דוברות המשטרה
הברחה - אמל"ח
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button