חדשות הארץמבזקים

ממשיכים לפעול נגד תחנות המעבר הפיראטיות: פעולות אכיפה בוצעו נגד עברייני פסולת ליד בת ים

צוות האכיפה של המשטרה הירוקה מחוז תל אביב במשרד להגנת הסביבה, בשיתוף משטרת ישראל, פרקליטות אזרחית מחוז תל אביב, ושיטור עירוני בת ים, ביצע פעולת אכיפה ממוקדת כנגד תחנת מעבר לפסולת בניין שפעלה באופן לא חוקי. זאת, בתום חקירה סמויה שכללה איסוף ראיות ומעקב אחרי פעילות התחנה במשך מספר חודשים.

התחנה הפיראטית הממוקמת בגבול שבין בת ים לראשון לציון, עבדה ללא רישיון עסק ובניגוד לחוק שמירת הניקיון. במקום נמצאו כלי צמ"ה שכללו בין היתר שופלים, משאיות ומלגזות שנתפסו לפי צווי בית משפט. במסגרת הפעילות, נחקרו מספר חשודים במקום, ובעלי העסק זומן לחקירת המשך. כמו כן, נתפסו במקום גם כלים נוספים ששימשו לביצוע העבירות, והמשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה פתחה בחקירה פלילית.

המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה פועלת באופן שוטף במטרה למגר את תופעת השלכת הפסולת והקמתן של תחנות מעבר לא חוקיות בכל רחבי הארץ באמצעות כל הכלים העומדים לרשותם, בין היתר בביצוע חקירות סמויות ופעולות אכיפה כנגד העבריינים בשיתוף פעולה עם הרשויות השונות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יוסי בר, מנהל המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה: "השלכת פסולת והפעלת תחנות מעבר פיראטיות מנוגדות לחוק, מובילות לפגיעה משמעותית בסביבה ומלכלכות את הטבע של כולנו. המשרד פועל באופן נחוש למיגור תופעת השלכת הפסולת ברחבי הארץ ונוקט בפעולות אכיפה יזומות כנגד העבריינים שמפרים את החוק ומזהמים את הסביבה, באמצעות כל הכלים שעומדים לרשותו".

צילום: המשטרה הירוקה, המשרד להגנת הסביבה
צילום: המשטרה הירוקה, המשרד להגנת הסביבה
צילום: המשטרה הירוקה, המשרד להגנת הסביבה
צילום: המשטרה הירוקה, המשרד להגנת הסביבה

Back to top button