חדשות הארץמבזקים

משפחת הנעדר בהודעה קורעת לב: "בבקשה עזרו לנו להחזיר את מוישי הביתה. עד מתי?"

משפחת קליינרמן, משפחתו של הנער בן ה-16, מוישי, אשר נעדר מעל ל-250 ימים, פרסמה היום (ראשון) בבוקר לכלי התקשורת הודעה לציבור, בבקשת עזרה בניסיון מציאתו.

גיטי קליינרמן, אימו של מוישי מבקשת וקוראת למי שיודע משהו על מה יכול לקרות למוישי, או מידע על מי קשור להעלמותו, ויכול לסייע בפתרון התעלומה, לעדכן את המשפחה והמשטרה.

מהמשפחה נמסר: "בסוף השבוע האחרון ציינו 250 יום להיעלמותו של מוישי קליינרמן יקירנו. למרות הכוונות והחיפושים של משטרת ישראל, יחידת אית"ן לאיתור נעדרים של צה"ל, יכ"ל, יחידת הרחפנים לישראל וגורמים מקצועיים נוספים לא נמצא ולו קצה חוט שיאיר על סיבת העלמותו של מוישי שלנו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גיטי קליינרמן, אמו של מוישי מסרה: " קשה לעבור שבוע אחר שבוע בלי מוישי היקר שלנו. אני יודעת שקיים כיוון חקירה כלשהו שקשור לאדם שכנראה פגע בילדים ובנערים חרדים אבל בציבור החרדי לא מוכנים להגיש תלונות למשטרה או לספר על כך. אני עצמי פגשתי כאלה שנפגעו בירושלים ואני קוראת לרבנים ולהורי הילדים והנערים שנפגעו להשמיע קולם ולגשת להתלונן במשטרה. אני מוכנה לגשת עם הנפגעים יחד למשטרה. בבקשה עזרו לנו להחזיר את מוישי הביתה. עד מתי???"

"במקביל אנו מודים וממשיכים להתרגש מכל החיזוקים, התפילות והאהבה שהעם היהודי בארץ ובעולם ממשיך להרעיף עלינו. אין על העם המדהים שלנו. מוישי הפך להיות הילד של כולם והגיע הזמן שנגיע לפתרון התעלומה. מחכים ומצפים לבשורות טובות. גיטי ושמואל קליינרמן." הוסיפה ההורים המודאגים.

מוישי קליינרמן. צילום: באדיבות המשפחה

Back to top button