צרכנות

כל מה שצריך לדעת לפני שבוחרים עורך דין לפשיטת רגל

קרדיט תמונה FREEPIK

בעת בה אנו מדברים על אנשים אשר נתונים לידי חוב, הרי שמדובר על אנשים המתקרבים בצעדי ענק להליכי הוצאה לפועל שכן, במידה ואתם מוצאים את עצמכם במצב שכזה, ההמלצה המרכזית תהיה לפנות לשירותיו של עורך דין פשיטת רגל, כזה שיבטיח ליווי צמוד וסיוע נרחב לאורך כל התהליך.

זאת בעוד כי לא פעם ולא פעמיים עולה השאלה – כיצד ניתן לבחור את הבחירה האידיאלית מבין מגוון עורכי הדין הרחב בעידן של היום? ובכן, בראש ובראשונה חשוב לנו לציין כי בחירה של עורך דין מקצועי, מנוסה ויעיל, היא לא בחירה פשוטה בכלל.

על כן, עליכם לזכור כי אין הדבר אומר כי משרד מפואר וגדול המכיל לא מעט עורכי דין, יהיה זה שיענה על הצרכים האישיים שלכם שכן, לא פעם בחירה במשרד קטן המתמחה בנושא פשיטות רגל תהיה הבחירה המתאימה עבורכם. יחד עם זאת, במטרה לוודא כי אתם אכן מבצעים את הבחירה האידיאלית עבורכם בסופו של דבר, ריכזנו עבורכם למאמר הבא את כל מה שצריך לדעת לפני שפונים אל שירותיו של עורך דין פשיטת רגל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הימנעו מריצה למשרדים מפוארים במיקום יוקרתי

כפי שכבר ציינו קודם, לא מעט אנשים נוטים לחשוב כי בחירה במשרד עו"ד אשר ממוקדם במיקום מפואר או לחילופין מוצג באופן יוקרתי יענה על הדרישות שלהם שכן, למרות ההבטחות הרבות, כדאי להתעלם מכך לחלוטין. זאת בעוד כי עורך דין פשיטת רגל מנוסה ומקצועי, יהיה כזה שיתעמק בתיק שלכם במטרה לייעץ לכם מה לעשות לאורך התהליך וכן, יבהיר לכם על השלבים השונים שיהיה עליכם לבצע במהלך פשיטת הרגל.

אחת ההמלצות החשובות ביותר תהיה להתייחס לכימיה האישית אל מול עורך הדין עליו שמתם עין לצד תחושת הביטחון המתלווה למגוון רחב של הישגים שונים בתיקי פשיטת רגל. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי תוכלו לתקשר עם עורכי הדין השונים באופן טלפוני, כך שתוכלו לגבש דעה סולידית יותר סביב עורך הדין המתאים ביותר עבורכם עוד טרם הגעתכם אל המשרד.

כך תבצעו את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם

כפי שכולנו כבר יודעים, קיים מגוון רחב של עורכי דין בשוק, בעוד כי חלק לא קטן מהם נוטה לעסוק במספר תחומים שונים. חשוב לדעת כי בעת בה אתם פונים אל שירותיו של עורך דין אשר מתמחה אך ורק בכל הסובב סביב נושא פשיטות הרגל (https://sk-lawoffice.co.il/), הרי שתבצעו בחירה מקצועית וממוקדת הרבה יותר, כזו אשר תבטיח לכם כי תקבלו מענה הולם עבור ההוצאה הכספית שלכם ולא פחות חשוב – תקבלו מעטפת מלאה לאינטרסים והצרכים האישיים שלכם במהלך הליכי ההוצאה לפועל.

Back to top button