פנאי

לכבוד חג החנוכה:  המלצות לצימרים משפחתיים מאירים במיוחד

חופשת חנוכה היא בדיוק הזמן הנכון לצאת לחופשה בצימר בצפון. דווקא בתקופה זו של השנה תוכלו למצוא צימרים מפנקים במחירים נוחים. הכנו לכם המלצות לחמישה צימרים מחממים בצפון הארץ.

בשיתוף אתר צימר

חנוכה בפתח, הילדים בחופשה, וזהו בדיוק הזמן הנכון לנצל את ימי החופש האחרונים שנותרו לנו בעבודה ולצאת לחופשה חלומית בצימר בצפון. למה כדאי לצאת לחופשה דווקא עכשיו? בחוץ כבר קריר, אבל החורף הישראלי הוא זמן מושלם לטיולים. אחרי הגשמים הראשונים האוויר צלול, הנחלים מתמלאים שוב במים והנוף משנה את צבעו מחום לירוק. דווקא בתקופה זו של השנה תוכלו למצוא צימרים אטרקטיביים במחירים נוחים בצפון. להלן המלצות לחמישה צימרים למשפחות בצפון, שיעניקו לכם חופשה מחממת ומאירה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אחוזת היין אבן מנחם – הגליל המערבי

במושב אבן מנחם שבגליל המערבי, במרחק 6 ק"מ ממעלות, נמצא מתחם אירוח מפנק, הכולל 2 מערות מעוצבות וגם וילה אחת גדולה, המתאימה לאירוח של עד 12 איש. בכל צימר תמצאו ג'קוזי גדול, מערכת קולנוע ביתית,  פינות אוכל וישיבה ומטבח מאובזר, ובחצר הווילה גם בריכה מחוממת. בחצר המטופחת גם מתקן מנגל ותאורת לילה. אורחי המקום גם ייהנו מסיור ומטעימות יין ביקב הבוטיק "יקב לגזיאל" שנמצא במתחם האירוח.

אחוזת היין אבן מנחם – אתר צימר

מה עוד תוכלו לעשות באזור? אבן מנחם נמצא במרחק נסיעה קצר מנחל כזיב ועין חרדלית ומפארק גורן. אם אתם בחופשה עם ילדים, תוכלו לבלות איתם גם במוזיאון הפתוח בגן התעשייה תפן.

צלילי הפעמונים מושב לבנים, מרום הגליל

במושב לבנים שבמערב הכנרת תוכלו ליהנות מאווירה כפרית ופסטורלית. המתחם כולל 4 בקתות עץ מעוצבות שבהן מטבח חיצוני מאובזר, גינה מטופחת, מתקן ברביקיו ג'קוזי ספא וכמובן חצר עם פינות ישיבה ותאורה לילית.  אם אתם זקוקים לפינוקים נוספים, תוכלו גם להזמין לבקתת ארוחת בוקר עשירה ומגוון טיפולי גוף. לצד האירוח בצימר, תוכלו לבלות בגליל גם במבחר אטרקציות, בהן טיולי ג'יפים, טרקטורונים וטיולי סוסים, לבלות באזור הכנרת או לצאת לטיול בנחל עמוד,  או בשלל נחלי הגליל הסמוכים למושב.

צלילי הפעמונים – קרדיט – סרגי בויקו

וילה מארי במושבה מגדל ליד הכנרת

במושבה מגדל, במרחק נסיעה קצר מהכנרת, נמצאת וילת הנופש וילה מארי, שבה 5 חדרי שינה, סלון גדול ומטבח מאובזר. בחצר הווילה בריכת שחייה מחוממת, מיטות שיזוף, ריהוט גן, ערסלים ותאורה לילית. המקום. ניתן גם להזמין מראש ארוחות בוקר וערב, עיסויים ולחגוג אירועים משפחתיים או פרטיים.

וילה מארי – שלומי אברון

בנוסף, תוכלו לבלות במקום במגוון אטרקציות, בהן טיולי ג'יפים, טיולי רייזרים וטרקטורונים, ואפילו אטרקציה באוויר כמו טיסה בכדור פורח.

בקתות הכרמל – עוספיא,  חוף הכרמל

מתחם הצימרים בקתות הכרמל ממוקם במועצה אזורית עוספיא שבכרמל. ותמצאו בו נוף מדהים, אוויר צח ואירוח דרוזי מושלם ורגוע.

המתחם כולל 8 חדרי אירוח,  בכל אחת שני חדרים זוגיים וחדר רחצה. בנוסף, הצימרים כוללים מטבח מאובזר, טלוויזיה חכמה, מכונת כביסה, מגבות ותחליבי רחצה. בחצר המתחם תוכלו לבלות בגינה המרווחת, להזמין גם ארוחה דרוזית עשירה, לשחות בבריכת השחייה המחוממת, להתחמם בג'קוזי המפנק, לנמנם על הערסלים בגינה, והילדים ישמחו לקפוץ בטרמפולינה.

בקתות הכרמל Philip Halloun

מה עוד ניתן לעשות באזור? עוספיא היא יעד מושלם למטיילים. מומלץ מאוד להקדיש זמן לסיור בסמטאות הכפר ולהתוודע למורשת הדרוזית. במרחק נסיעה קצר נמצאות אטרקציות רבות בהן: גן לאומי הר הכרמל, שמורת טבע חי בר הכרמל, מבחר פארקי שעשועים, וכמובן – הכרמל.

 

האירוח של טומי – מושב אודם, רמת הגולן

רמת הגולן הוא אחד האזורים המתויירים ביותר בארץ. מושב אודם ממוקם בגובה של 1000 מטר מעל פני הם, האקלים הנעים, והנוף עוצר הנשימה יגרום לכם להרגיש כאילו אתם באירופה בכל עונות השנה, ובמיוחד בעונת החורף. מתחם האירוח של טומי כולל שתי סוויטות עץ, כשבכל צימר מטבח מאובזר ופינת ישיבה, ובחצר הסוויטות   גינה ירוקה שבה ערסלים, פנת מנגל ותאורת לילה וכן ג'קוזי ספא מפנק. גם כאן תוכלו להזמין ארוחת בוקר בתאום מראש, ומגוון טיפולי גוף.

טומי – מושב אדום – באדיבות אתר צימר

איפה מבלים באזור? המושב נמצא  במרחק נסיעה קצר מאתר החרמון. אבל גם אם לא הגעתם לאזור בתקופה המושלגת, תוכלו לבלות במבחר עצום של אטרקציות בגולן: טיולי טרקטורונים, יער האיילים, יקב הר אודם, בקטיף עצמי של פירות יער ודובדבנים, וכמובן לאכול בשפע המסעדות באזור, כולל אלו שבכפרים הדרוזיים שבקרבת המושב.

התוכן המוצג בכתבה זו עשוי להכיל בתוכו מידע שיווקי/מסחרי, ומערכת חדשות מבזק לייב אינה נושאת באחריות למהימנותו. אין בפרסום הכתבה משום המלצה, חוות דעת, הבעת דעה או מתן עצה מצד אתר חדשות מבזק לייב, ואין לראות באמור תחליף לייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ משפטי. כל החלטה בדבר השימוש בתכנים ובמידע המוצג בכתבה זו תיעשה על אחריותך בלבד ומומלץ ללוותה בייעוץ מקצועי פרטני.

Back to top button