מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: שניים תקפו במוטות ברזל אב ואת בנו הקטין – על רקע סכסוך

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, כתב אישום נגד נאג'י אלדדא (46) ושתיווי אלדדה גבועה (35) מכסיפה, זאת לאחר שתקפו במוטות ברזל אדם עמו היו מסוכסכים ואת בנו הקטין.

מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד אירה ויימן-קריקון עולה כי על רקע סכסוך בעניין חלוקת קרקעות, קשרו הנאשמים קשר עם שניים נוספים על מנת לתקוף את המתלונן. במהלך נובמבר בעוד שהמתלונן ובנו הקטין צעדו לכיוון ביתם, הגיעו הנאשמים והחלו לתקוף אותם באמצעות מוטות ברזל. על אף שהוכה, הקטין הצליח להתרחק מהמקום ולצפות במתרחש מרחוק תוך קריאה לעזרה, בעוד הנאשמים המשיכו להכות את המתלונן בראשו ובידיו.

גם לאחר שהמתלונן התמוטט על הקרקע ואיבד את הכרתו, המשיכו להכותו בכל חלקי גופו. אחיו של המתלונן, שמתגורר בסמיכות למקום האירוע, שמע את קריאות הקטין והגיע למקום. בשלב זה הנאשמים נמלטו מהמקום, בעוד שהשאירו את המתלונן שרוע על הקרקע מדמם. המתלונן והקטין פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בבקשה להארכת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל, ציינה עו"ד ויימן-קריקון כי: "המשיבים […] תכננו תקיפה ופגעו בצורה אכזרית וקשה במתלונן לעיניי בנו, אשר היה בטוח כי אביו נרצח לנגד עיניו". כתב האישום מייחס לנאשמים עבירות של חבלה בכוונה מחמירה ותקיפת קטין או חסר ישע.

אילוסטרציה. קרדיט: pixabay

Back to top button