מבזקיםמשפטי/פלילי

אירוע אלימות במספרה בירושלים: חשוד שהשליך חפצים וריסס בגז – כי המים היו חמים מדי

משטרת ישראל השלימה את חקירת אירוע האלימות שהתרחש בבית עסק בירושלים במהלכו הותקף בעלי המקום ונגרם נזק רב. כנגד החשוד הוגש כתב אישום על ידי יחידת התביעות המשטרתית.

חוקרי תחנת לב הבירה מחוז ירושלים השלימו בימים האחרונים את פעולות חקירתו של חשוד בתקיפה אלימה כלפי בעליו של עסק בעיר וגרימת נזק בשווי כספי רב שהסב הנאשם לרכוש העסק (מספרה). אמש הגישה יחידת התביעות של מחוז ירושלים כתב אישום לבית המשפט כנגדו.

לפני כשבוע ימים החלו חוקרי תחנת לב הבירה בחקירת מקרה האלימות תוך פעולות לאיתור החשוד במעשה שנעצר תוך זמן קצר והועבר לחקירה. מעצרו של החשוד הוארך לאחר מכן במשך מספר ימים ובהמשך נשלח בתנאים מגבילים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מחקירת המקרה ועל פי עובדות כתב האישום עולה כי בתאריך 29.11 בשעת בוקר הגיע הנאשם למספרה ברחוב חסידי קרלין בירושלים שם הסתפר. לאחר מכן, נענה בחיוב הנאשם להצעת הספר לחפוף את ראשו. מיד עם מגע המים בראשו, קם הנאשם וטען כי המים חמים מידי לטעמו והחל משתולל במספרה, היכה את המתלונן בראשו, כל זאת בזמן שהמתלונן מבקש את סליחתו של הנאשם אך ללא הועיל כשהנאשם ממשיך להכותו, השליך חפצים שונים לרצפה ואז עזב את המקום.

לאחר זמן קצר, שב הנאשם למספרה כשהוא אוחז תרסיס גז, ותוך שהמתלונן מבקש את סליחתו פעם נוספת, איים הנאשם לפגוע בו וריסס בפניו באמצעות התרסיס. מיד לאחר מכן נמלט הנאשם בשנית. אמש (רביעי), כאמור, הוגש נגדו כתב האישום בבית המשפט בגין עבירות תקיפה, איומים והיזק לרכוש.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול כנגד מקרי האלימות השונים, איתורם ומעצרם לחקירה של חשודים המעורבים בכך ומיצוי הדין עמם."

אזיקים - עצור - מעצר
אילוסטרציה. קרדיט: freepik

Back to top button