חדשות הארץמבזקים

טרגדיה בנס ציונה: נקבע מותה של בת ה-3 שנפגעה מקריסת שער

ילדה כבת 3 נפצעה היום (חמישי) לאחר ששער של גדר בטיחות קרס עליה ופגע בראשה, היא פונתה במצב קשה לבית החולים שמיר אסף הרופא בבאר יעקב, שם למרבה הצער, נקבע מותה על ידי הצוותים הרפואיים.

מבית החולים שמיר אסף הרופא נמסר: "ילדה בת שלוש וחצי מנס ציונה הובאה לפני שעה קלה על ידי מד"א לאחר ניסיונות החייאה, כשהיא ללא רוח חיים, לאחר שקרסה עליה גדר בטיחות. צוות חדר טראומה במלר"ד ילדים המשיך את ניסיונות ההחייאה, אך לצערנו הרב ללא הועיל. המרכז הרפואי משתתף בצער משפחה."

על פי נתוני ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים, בעשור האחרון (2012-2021) מתו 4 ילדים כתוצאה מנפילת שער. עוד עולה מהנתונים כי בעשור האחרון היו למעלה מאלף פניות למיון, כתוצאה מהיפגעות שערים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: "לצערי המקרה הטראגי היום בנס ציונה אינו כל כך נדיר. אנו שומעים לעיתים קרובות מידי על היפגעות מיותרת של ילדים כתוצאה ממפגעים. תשתיות שאינן מטופולת כראוי הן סכנה של ממש, ולא פעם מביאות לפציעות חמורות ואף למוות, כפי שקרה היום. אני קוראת לכל הנוגעים בדבר לקחת אחריות ולפעול למניעת האסון הבא".

בעיריית נס ציונה הגיבו לטרגדיה ומסרו: "עיריית נס ציונה כואבת ואבלה על האירוע הטרגי שהתרחש אחר הצהריים בעיר, ושולחת תנחומים למשפחתה של הילדה. צוותי אגף החינוך והשירות הפסיכולוגי בעיר מעניקים סיוע וליווי למשפחה ועוטפים את המשפחה ברגעיה הקשים. מתחקיר ראשוני שבוצע באמצעות מצלמות האבטחה עולה כי מדובר בשער סמוך לגינה, שהוצא ממקומו לפני כיומיים. העירייה תוסיף לחקור את האירוע הקשה בשיתוף מלא עם משטרת ישראל. יהי זכרה ברוך."

אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב

Back to top button