בידורמבזקים

אחד מגדולי המוזיקאים הישראליים הלך לעולמו בגיל 72, רה"מ והנשיא ספדו לו

אחד מגדולי הגיטריסטים והמוזיקאים הישראליים, יצחק (צ'רצ'יל) קלפטר, הלך הערב (חמישי) לעולמו בגיל 72. קלפטר היה חבר בלהקות כוורת, אחרית הימים, צליל מכוון והצ'רצ'ילים, בהן ניגן על גיטרה ונחשב לאחד מנגני הגיטרה המחוננים בישראל.

ראש הממשלה, יאיר לפיד, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "״יש טיפוסים שמתייחסים אל החיים כמו טיול מאורגן / אבל אני לא נוסע / אני לוקח ת׳זמן..״ סע לשלום קלפטר, ותודה גדולה על הפסקול המופלא שהשארת לנו."

נשיא המדינה, יצחק הרצו כתב: "יצחק קלפטר, צ׳רצ׳יל, נוף הנעורים של רבים מאיתנו, כוכב ״כוורת״ ומלך הגיטרה, מלחין וכותב מחונן. קולו ומנגינותיו ילוו אותנו לתמיד. יהי זכרו ברוך."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מתוך עמוד הטוויטר: @Isaac_Herzog

שר הבטחון, בני גנץ, ספד לקלפטר וכתב: "יצחק קלפטר נסק אל האופק ונעלם. הותיר לנו נכסי צאן ברזל, חיוכים וגם זיכרון של מאבק במחלה הקשה ורצון עז לנגן ולקבל את אהבת הקהל שאהב אותו כל כך – פעם אחר פעם. לנו נותר לקוות שהוא אי שם צוחק אל השמש ולעננים. יצחק, תודה על השירים, הדימיון החופשי והצליל הכל כך מכוון. נתגעגע אליך, דרך השירים שהשארת לנו. תנחומיי למשפחה. "

שר התרבות והספורט חילי טרופר הגיב למשמע הבשורה המרה: ״עצב עמוק על מותו של יצחק קלפטר, שהיה ויהיה תמיד חלק מרכזי מהפסקול הישראלי. קלפטר היה מוסיקאי ויוצר מחונן והצלילים שיצר היו צליל מכוון הישר אל תוך ליבם של המוני ישראלים, צלילים שישארו גם אחרי לכתו. משתתף בצער קרוביו וחבריו, יהי זכרו ברוך.״

צילום: משה מילנר, לע״מ

Back to top button