מבזקיםתאונות דרכים

לילה קטלני: שני פועלים בני 40 נדרסו למוות במנהרה בכביש 60

שני פועלים כבני 40 שעסקו בעבודות בכביש נדרסו למוות הלילה (שישי) בכביש 60 במנהרה סמוך להר גילה לכיוון דרום.

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה מצאו אותם ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותם. נהג הרכב נפצע באורח קל ופונה לבית החולים שערי צדק בירושלים.

חובש רכוב על אופנוע מד"א מוחמד עליאן ופרמדיק מד"א אברהם צנוירט סיפרו: "כשהגענו למקום הבחנו ברכב בצידי הכביש עם פגיעות פח קשות מאוד בחלקו הקדמי ובמרחק של כ-30 מטרים שכבו שני גברים כבני 40. הם סבלו מחבלה רב מערכתית קשה מאוד, הם היו מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מאיר שור ואורי דייויס חובשי איחוד הצלה מסרו: "שני הולכי הרגל שלדברי עוברי אורח עסקו בעבודות בכביש נהרגו כתוצאה מאופי התאונה הקשה. נהג הרכב שפגע בהם נפצע קל ופונה לבית החולים שערי צדק באמבולנס של איחוד הצלה".

מתנדבי זק"א שטיפלו בזירה דיווחו: "מדובר בשני פועלים בשנות ה-40 לחייהם שבמהלך עבודה במנהרה נפגעו בעוצמה מרכב פרטי חולף. כשהגענו למקום ראינו את הרכב הפרטי מרוסק לגמרי בחלקו הקדמי, שני הפועלים שכבו על הכביש כשהם מחוסרי הכרה עם פגיעות קשות, עוצמת ההתנגשות הייתה קשה וקטלנית. פרמדיק מד"א נאלץ לאשר את מותם של השניים במקום. מתנדבי זק"א טיפלו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה".

בוחני תאונות הדרכים שהגיעו לזירה, החלו באיסוף עדויות וממצאים וחקירת נסיבות התאונה נמשכת.

תאונה קטלנית - כביש 60 - מנהרה - לילה
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זק"א - תאונת דרכים קטלנית - מנהרה - כביש 60 - לילה
צילום: אלון חיים
זק"א - תאונת דרכים קטלנית - מנהרה - כביש 60 - לילה
צילום: אלון חיים
מכונית הרוסה - תאונה קטלנית - כביש 60 - מנהרה - לילה
צילום: דוברות איחוד הצלה

Back to top button