חדשות חוץמבזקים

הלם בקטאר – עיתונאי אמריקאי מת בזמן סיקור המונדיאל, אחיו: "הוא נהרג"

עיתונאי הספורט האמריקאי גרנט וואהל מת אמש (שישי) בקטאר לאחר שהתמוטט בזמן שסיקר את המונדיאל. מותו הפתאומי הפתיע רבים, שכן הוא היה בן 48 בלבד וללא מחלות רקע.

הוא התמוטט בזמן שסיקר את המשחק בין ארגנטינה להולנד. מארגני המונדיאל של קטאר אמרו כי וואהל חלה באזור העיתונות, שם קיבל טיפול רפואי מיידי במקום. לאחר מכן הוא הועבר לבית החולים הכללי חמאד, שם נקבע מותו.

ממשלת קטאר הבטיחה להחזיר את הגופה בהתאם לרצון המשפחה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

וואהל ביום חמישי אמר שהוא חש מעט ברע במהלך השבוע, ואמר שיש לו ברונכיטיס. עקב כך, הוא ביקר פעמיים במרפאה, כולל ביום חמישי.

אחיו של וואהל, אריק, הודיע ​​על המוות בטוויטר והביע ספק בסיפורם של הקטארים. אריק וואהל ציין שהרשויות בקטאר עצרו את גרנט שלבש חולצת קשת שבועיים לפני כן, כשניסה להשתתף במשחק בין ארה"ב נגד וויילס.

בסרטון באינסטגרם אריק אמר: "אני הומו. אני הסיבה שהוא לבש את חולצת הקשת למונדיאל". הוא הוסיף: "אחי היה בריא. הוא אמר לי שהוא קיבל איומי מוות. אני לא מאמין שאחי פשוט מת. אני מאמין שהוא נהרג. ואני רק מתחנן לכל עזרה".

גרנט וואהל כתב פוסט אחרון בעלון האינטרנטי שלו, "Fútbol", שבו ביקר את ממשלת קטאר על יחסם למהגרי עבודה, ואמר, "פשוט לא אכפת להם".

וואהל החל את קריירת העיתונות שלו כמתמחה ב-The Miami Herald ועבד בספורטס אילוסטרייטד בין השנים 1996-2020. בשנה שעברה השיק וואהל את הניוזלטר "Fútbol". הוא גם עבד עבור FOX Sports ו-CBS Sports במהלך הקריירה שלו.

קטאר - עיר
אילוסטרציה. צילום: Image by ekrem from Pixabay

 

Back to top button