צרכנות

שירותי דרך למשאיות וכלים כבדים להחלפת גלגלים בדרכים

 

 

 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
קרדיט לתמונה: בנגל שירותי דרך

תקלות יחסית שגרתיות בכלי רכב מסחריים וכבדים ממגוון סוגים עלולים ליצור עיכובים בלוחות הזמנים, וכך לגרום להפסדים בלתי מבוטלים ולהרבה מאוד בלגאן. שירותי דרך מקצועיים הכוללים תיקונים כמו החלפת גלגל, החלפת מצבר וחילוץ שטח עבור כל סוגי הרכבים עשויים לחסוך הרבה מאוד זמן וכסף ולמנוע מהנהג מלהכניס עצמו למצבים מסוכנים.

שירותי דרך מקצועיים שמציעות חברות המתמחות בתחום עבור כל סוגי הרכבים, גם ובעיקר רכבים כבדים ומסחריים מסוגים שונים, מתאפיינים כאמור בכמה וכמה יתרונות משמעותיים ביותר. מומלץ לכל בית עסק, בעל מקצוע או ארגון המפעילים כלי רכב מכל סוג שהוא להכיר שירותים אלו ואת היתרונות המשמעותיים שהם מספקים. מהם יתרונות אלו, מה כולל השירות ועבור אילו כלי רכב הוא רלבנטי?

מה כוללים שירותי דרך מקצועיים ועבור אילו כלי רכב הם מיועדים?

שירותי דרך מקצועיים של חברות המתמחות בתחום דוגמת חברת "BenGal" (בן גל) הרלבנטיים לכל סוגי הרכבים (מיד נפרט בנוגע לכך) כוללים קודם כל שירות של החלפת גלגל ו/או תיקון פנצ'ר בכל מקום בארץ ובכל שעה. גם בכבישים נידחים יחסית ובאמצע הלילה ניתן להזמין את ניידת השירות, וזו תגיע עד לרכב התקול בתוך פרק זמן מינימלי של כמחצית השעה, תחליף את הצמיג ותתקן את הפנצ'ר במהירות ובמקצועיות. השירות ניתן כאמור בכל רחבי הארץ ומסביב לשעון, שישה ימים בשבוע (לא כולל שבת). כמו כן, כוללים שירותי דרך אלו גם אפשרות להחלפת מצבר במידה ונדרש, כמו גם חילוץ מהשטח. החברה מציעה גם שירות של פנצ'רייה ניידת – תיקון פנצ'ר בדרכים, בכל מקום בו נמצאים ובמהירות רבה, כך שהנהג אינו צריך לבזבז עוד מזמנו היקר על מנת לנסוע לפנצ'רייה ולדאוג לתיקון של הגלגל המפונצ'ר.

שירותי דרך מסוג זה רלבנטיים פחות או יותר עבור כל סוגי הרכבים הנוסעים על כבישי ישראל – כמובן שעבור רכבים פרטיים, אך גם ובמיוחד עבור כלי רכב גדולים, כבדים ומסחריים – משאיות מכל הסוגים, אוטובוסים, טרקטורים, כלי צמ"ה (ציוד מכני הנדסי) וכיוצ"ב. כלומר, השירות רלבנטי עבור כל כלי רכב עימו אתם עובדים או בו אתם משתמשים באופן שוטף, בין אם מדובר ברכב כבד או רכב פרטי ("רגיל"), כלי מיוחד המשמש עבור עבודות ספציפיות או רכב מכל סוג אחר.

בקיצור, שירות ששווה לכולם להכיר…

יתרונות מרכזיים ומשמעותיים ביותר לשימוש בשירותי דרך

שירותי הדרך שמציעות חברות המתמחות בתחום דוגמת "BenGal", הכוללים בין היתר גם החלפת גלגל ותיקון פנצ'ר בדרכים (במקום בו הרכב עומד) מציעים כמה יתרונות משמעותיים ביותר אשר רלבנטיים עבור כל נהג/ת ובעל/ת רכב באשר הם, וכמובן שעבור כל בית עסק או ארגון המפעיל רכבים אלו או אחרים, כולל כאמור רכבי עבודה ורכבים כבדים מכל סוג.

יתרון משמעותי ראשון הוא החיסכון בזמן ובכסף עבור הלקוח, בין אם מדובר באדם פרטי ובין אם בחברה או ארגון מכל סוג. במיוחד כאשר מדובר ברכבי עבודה ורכבים גדולים וכבדים למיניהם, לרוב כל שעת עבודה של רכב מסוג זה עולה לא מעט וגורמים רבים אחרים תלויים בתפקודו התקין של הכלי. לדוגמה, עיכוב של כמה שעות של אוטובוס, משאית המובילה סחורה, טרקטור או כלי הנדסי כבד אחר כלשהו, יכול להביא להפסדים של סכומי עתק ולשיבוש כללי של סדר יום העבודה המתוכן, גם עבור גורמים רבים אחרים התלויים בעבודתו של הרכב ובעמידתו בזמנים. שירותי דרך מקצועיים ואיכותיים המגיעים בתוך כחצי שעה בלבד אל הרכב התקול, מחליפים גלגל ומתקנים במקום ובמהירות את כל מה שניתן ונדרש על מנת שהרכב יוכל לחזור אל הכביש, חוסכים לחברה הרבה מאוד זמן, כסף וכאבי ראש. הרבה יותר ממה שיעלה השירות עצמו…

יתרון משמעותי נוסף וחשוב לא פחות הוא היתרון הבטיחותי – החלפת גלגל ותיקונים מסוגים אלו הנערכים בצד הכביש הסואן, עלולים להוות סכנת חיים של ממש. זה נכון עבור רכב פרטי או מסחרי ועבור כבישים רבים בארץ ובכל שעות היום. שירות דרך אשר יחליף עבורכם את הגלגל ויבצע את מה שנדרש לעשות במקצועיות וביעילות חוסך מהנהג את הצורך לסכן את עצמו ולנסות לבצע את התיקונים הנדרשים בסמוך לתנועה הסואנת. אנשי המקצוע מטעם חברת שירותי הדרך מנוסים בתחום זה ויודעים כיצד לבצע את התהליך ללא נטילת סיכון מיותר, לנוחיות ובטיחות הלקוח.

Back to top button