צרכנות

יום בילוי עם הילדים בראשון לציון

החורף מגיע ואיתו גם לא מעט שאלות ותהיות כיצד נעסיק את הקטנטנים שלנו. כשמסלולי הטיול, הבריכה וחוף הים הופכים ללא רלבנטיים עם מזג האוויר הקריר והגשום, תופסות את מקומם שלל אטרקציות מקורות שממשיכות לפעול לאורך כל השנה. בדיוק באטרקציות האלו, מצטיין אזור מרכז הארץ מבחינת מבחר והיצע. הנה כמה הצעות שימלאו את החורף הקרוב בהנאה וגיבוש משפחתי.

 

יום כיף בחי כיף

החי כיף בראשון לציון מציע מפגש עם מעל ל-700 בעלי חיים ייחודיים ומרתקים. במקום תוכלו להתרשם מזברות, קופים, שועלים ואפילו מגוון סוגי נחשים. מלבד ההתבוננות בבעלי החיים, תוכלו גם להאכיל, לגעת, ללטף וליהנות משלל אטרקציות נוספות הנמצאות בשטח המקום. מדובר בבילוי שילדיכם לא יוכלו להפסיק להתלהב לאורך כל אורכו, ובשיא הכנות, כנראה שגם אתם. זו היא הזדמנות נפלאה לרכוש ידע מרתק וחוויתי על בעלי חיים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

יום אתגרי בקיר טיפוס

קיר טיפוס היא אופציה נהדרת לפריקת אנרגיות חווייתית ואתגרית במיוחד, גם בימים גשומים וסוערים. במתחם הטיפוס האתגרי, תוכלו ליהנות מקיר ענק בגובה של 15 מטר וממתחם בולדרים עם מאות מסלולי טיפוס וקירות טופ רופ. נוסף על כך, ישנו מתחם שלם ייעודי עבור הקטנטנים שלכם בחלל המקום, כך שממש לא חייבים להיות מטפסים מקצועיים כדי ליהנות מיום טיפוס. מרבית המתקנים במקום מתאימים החל מגיל ארבע או חמש, זו היא הזדמנות נהדרת עבור הילדים שהם נינג'ות קטנים ומתורגלים בטיפוס, אך גם עבור אלו שחוששים מעט יותר כדי להתגבר על הפחד ביחד עם המשפחה ולחוות תחושת הצלחה וסיפוק נפלאה בסוף היום.

 

יום באווירת אקסטרים בפלייבוקס

אם מתחשק לכם ליהנות מהבילוי האתגרי שסחף את העולם, הגיע הזמן שתכירו את הפלייבוקס הממוקם בראשון לציון. אז מי מאיתנו לא חלם פעם על היכולת לעוף? עכשיו סוף סוף אפשר להגשים את החלום. מנהרת הרוח הייחודית פועלת באמצעות טכנולוגיה חדשנית המאפשרת תעופה בתוך המנהרה. במקום מקבלים הדרכה וליווי של צוות מקצועי, כך שניתן לעוף גבוה מבלי לחשוש כלל. החוויה המטורפת הזו מתאימה כבר מגיל ארבע, אך שימו לב כי עד גיל שמונה נדרש ליווי הורה.

 

יום קלסי בבאולינג

בואו נגיד שלא תמיד חייבים "להמציא את הגלגל" כדי ליהנות מיום בילוי מנצח. אחד הבילויים המועדפים על מבוגרים וילדים כאחד הם פשוט משחק באולינג, כפי שאנחנו היינו עושים בילדותינו. הקלסיקה האל-זמנית הזו מאפשרת בילוי לכל המשפחה באווירה מעט תחרותית. זו היא הזדמנות נהדרת ליצירת גיבוש באמצעות פירגון אחד לשני, תחרות הנעשית באווירה נעימה וכמובן שמחה עבור המנצח או המנצחת. איך אפשר לחגוג את הניצחון בעוד חוויה משפחתית ומהנה? עם מגש של פיצה ראשון לציון הכולל את כל התוספות האהובות כמובן.

 

יום מהסרטים במתחם אייפליי

תמיד חלמתם להטיס מטוס ואף פעם לא הייתה הזדמנות? הילד שלכם פשוט חולם כבר להתגייס ולהיות טייס? החורף הזה, זו ההזדמנות ליהנות מאטרקציה של פעם בחיים במתחם אייפליי, שבו תוכלו  להטיס מטוס אמיתי. כן, כן מה ששמעתם. בליווי צמוד של מדריך, תוכלו להיכנס למטוס, להתיישב בכיסא הטייס, ללמוד על מערכת הקשר הפנימית המפעילה את המטוס ולהתנסות בחוויה אמיתית של טיסה. אתם תנהגו את המסלול עד לתחילת הטיסה, תלחצו על כפתור השידור, תאיצו את המנוע למקסימום ואפילו תובילו את המטוס להמראה בכוחות עצמכם. ניתן לרכוש צילום וידאו של החוויה בסיום. האטרקציה הייחודית הזו יכולה להיות מתנה נהדרת ובלתי נשכחת ליום הולדת לילד ואפילו למבוגר.

Back to top button