צרכנות

עשו ואל תעשו עם אקססוריז לבית

קרדיט לתמונה: pexels

לא משנה אם הבית שלכם גדול או קטן, אחד האלמנטים החשובים ביותר כשמדובר בעיצוב הבית הוא השימוש באקססוריז. ללא אביזרי עיצוב, לא משנה כמה השקעתם בבחירת הריהוט וסידורי בחלל, הוא יראה ערום לחלוטין. לכן הקפידו לתת את הדעת לגבי אקססוריז. איך עושים את זה נכון? הנה כמה חוקים.

החשיבות של שימוש באקססוריז לבית

אקססוריז לבית הם כלי רב עוצמתי שמאפשר לכם להעניק לחלל חיות באמצעות תוספת של מרקמים, צבעים וצורות. אביזרי הנוי בהחלט יכולים להיות פונקציונאליים בחלל, כמו אגרטלים לפרחים, קערות בהם תוכלו להניח פריטים חשובים וקטנים כדוגמת תכשיטים או מפתחות, סלי אחסון לצעצועים של הילדים ועוד. בחירה של אקססוריז לבית מאפשרת לכם להביא עוד אמירה לחלל, לייצר את אותו עניין שאנחנו מחפשים כאשר אנחנו מתבוננים על החלל מלמעלה. באמצעות בחירת אקססוריז נכונים ומתאימים תהפכו את הבית שלכם למעוצב, עם טביעת האצבע הייחודית לכם ולסגנון שלכם.

מה כדאי לעשות עם אקססוריז לבית?

לאחר שבחרתם את הריהוט ומיקמתם אותו בחלל הקצו תקציב גם לאקססוריז. בחרו תחילה את האביזרים שאתם חייבים, כמו סלי אחסון וקערות, כריות וכמובן תמונות לחלל, ובהמשך הדרך השקיעו מחשבה לגבי פריטים נוספים שיוכלו לספק את המראה הסופי והמעוצב. אם תשקיעו את כל הכסף שלכם בריהוט – אתם עלולים למצוא את עצמכם בבית נקי ומשמעם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ספרו את הסיפור שלכם, עשו שימוש באקססוריז שכבר יש לכם, כמו ספרים ישנים, תמונות, חפצים קטנים שקיבלתם בירושה או מזכרות, ושלבו אותם בחלל עם פריטים נוספים. כך תוכלו לייצר עיצוב שהוא גם אישי וייחודי, כזה שמדבר עליכם ואליכם. הנגיעה האישית שלכם תהפוך את החלל למיוחד ויוצא דופן.

בחרו באביזרים שמביאים לידי ביטוי את הטעם והסגנון האישי שלכם. אתם תמיד יכולים לקבל המלצות או רעיונות מקטלוגים של עיצוב הבית, אבל לכו תמיד עם הלב שלכם ועם פריטים שעושים לכם שמח ונעים בעין.

תערבבו בין האביזרים והפריטים, בין ישן לחדש, הוסיפו תמונות ישנות לצד יצירות אמנות חדשות, כך תוכלו להעשיר את המראה של החלל ולייצר עניין.

הוסיפו מרקמים לחלל וטקסטורות, שימוש בחומרים מעץ לצד זכוכית, כריות ופרחים על מנת להעשיר את המראה של החדר.

קבצו חפצים גדולים בצד אחד לצד אביזרים קטנים בצד השני על מנת לייצר פרופורציות ומשחק של גדלים וגבהים. אם תניחו פריטים קטנים מאוד לבדם הם עלולים ללכת לאיבוד בחלל, לכן צוותו אותם לצד פריטים גדולים, אך נהגו בחוכמה.

אל תשאירו את הקירות ערומים, הוסיפו מראה או תמונות זו לצד זו על מנת לייצר קיר גלריה לתצוגת אמנות.

תנו את הדעת לגבי צבעים וגוונים שיכולים להשתלב יחד על מנת לייצר אפקט מעניין לעין.

אל תפחדו לשחק, לשנות ולהציב מחדש, עד שתגיעו לתוצאה שאתם אוהבים.

שלבו ירוק, צמחים ופרחים בחלל, הביאו מן החוץ אל הפנים על מנת לייצר מראה מרהיב.

אל תעשו עם אקססוריז לבית

נסו לא להעמיס יתר על המידה עם חפצים שאין להם משמעות או כאלה שאתם לא אוהבים. אם יש פריט בחלל שאתם מאוד לא אוהבים או לא מחמיא, אל תפחדו להיפטר ממנו. יש חפצים שפשוט לא מתאימים לכם יותר.

אל תבחרו בפריטי נוי זהים או דומים מדי, העדיפו תמיד שילובים על מנת לייצר מראה מיוחד וחד פעמי.

אם החלל קטן מאוד אין צורך להעמיס עליו בפריטי נוי קטנים, אחרת תרגישו שהחדר שלכם צפוף. העדיפו מספר אלמנטים גדולים, בעלי נוכחות וחשיבות.

Back to top button