מבזקיםפוליטי / מדיני

מיכאלי: "מה יגידו אחרוני העבריינים? למה להם לשמור על החוק כשככה נראה הראש?"

יו"ר מפלגת העבודה, שרת התחבורה מרב מיכאלי, נאמה היום (שני) בישיבת סיעת 'העבודה' ותקפה, כהרגלה, את נתניהו והממשלה המסתמנת.

בפתח דבריה, אמרה מיכאלי: "תגידו אתם, בנינו, לא באמת, הייתם נותנים לאריה דרעי לנהל לכם את חשבון הבנק הפרטי שלכם? ברצינות, הייתם מרגישים בנוח שאריה דרעי, יהיה האחראי על החסכונות שלכם? זאת שאלה רטורית וברור שהתשובה היא לא- כמו שלא הייתם נותנים למורשע בתקיפה מינית להיות המורה של הילדות והילדים שלכם. כמו שלא הייתם נותנים למי שהורשע בהתחזות להיות רופא שלכם."

עוד הוסיפה ואמרה: "אבל בממשלה שמנסים להקים עכשיו, עבריין מורשע פעמיים- בשוחד ובעבירות מס, שבית המשפט הסכים לו לעסקת טיעון מקלה משום שהוא האמין לו שהוא פורש מהחיים הציבוריים, מתמנה שוב לתפקיד שר. ולא שר אחד- אלא עם המון משרדים, עם המון תפקידים עם המון כח. מכאן, מכאן ומכאן. לקחת את מי שהורשע פעם אחר פעם ולהכניס אותו שוב למשרדי הממשלה, ולשים אותו מסביב לשולחן ששומר על הקופה הציבורית – מה לדעתכם יקרה? כל ההתפלפלויות על הקלון הם רעשי רקע, כי לא רק שהקלון רשום לאריה דרעי על המצח, אם תשנו את חוקי היסוד של מדינת ישראל כדי לאפשר לו להיות שוב שר, שוב ממונה על כל הדברים האלה– הקלון יהיה חקוק על המצח שלכם לדראון עולם. נתניהו הוא אדם ללא גבולות, כדי לשמור על עצמו, על הכיסא שלו, על האינטרסים שלו הוא מוכן לשרוף הכל, ולמכור את הכל. את המדינה ואת קופת המדינה. אבל המחיר הוא של הרס מדינת ישראל. "

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"נתניהו יורק בפרצוף של משלמות ומשלמי המיסים. משלמי המיסים שכורעים תחת הנטל, שמחזיקים את המדינה, את המשק, את הכלכלה- נתניהו ממנה את דרעי ויורק להם בפרצוף. בממשלה הזאת, מואשם בשלושה כתבי אישום ממנה מורשעים בשוחד, בעבירות מס, בתמיכה בארגון טרור, בהסתה לגזענות, בהתפרעות, בהפרעה לשוטר, ועוד ועוד – לשרים ולבעלי כח. כשככה נראה הראש, למה שאחרים ישמרו על החוק? מה יגידו אחרוני העבריינים? למה להם? למה להם לשמור על החוק כשככה נראה הראש? הממשלה המיועדת מדברת המון משילות משילות משילות, המציאות שהיא יוצרת תעשה פה הרבה יותר שחיתות, הרבה פחות משילות, הרבה פחות חוק, הרבה פחות ביטחון אישי ולאומי. מול ההפקרות החוקית והמוסרית הזאת אנחנו נלחמות ונלחמים ולא נניח ולא נוותר, משום שאנחנו לא נוותר על מדינת ישראל. לא נוותר על החברה הישראלית, לא נוותר על אף אזרחית ואזרח- עד שננצח!" סיימה מיכאלי את דבריה.

ארכיון. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

Back to top button