חדשות הארץמבזקים

בירושלים החל משנת הלימודים הבאה גם ילדי גני הילדים ילמדו אנגלית

החל מחודש מרץ השנה, תתחיל עיריית ירושלים פיילוט, במסגרתו כ- 50 גני ילדים (החובה) יחלו בלימודי אנגלית כשפה שנייה, בעלות של 2 מלש"ח, כאשר כלל התכנית (משנה הבאה) תתוקצב בעלות של 6 מלש"ח.

את לימודי האנגלית בגני הילדים יעבירו סטודנטים מצטיינים וירושלמים בגיל פנסיה שמכירים את השפה על בוריה ויעברו הדרכה ע"י צוותי הגנים ומינהל חינוך ירושלים. החיבור בין גני הילדים לבין הסטודנטים והגיל השלישי הם winwin מבחינת העירייה. ההעשרה והחיבור בין הקהילות והציבורים השונים בעיר מעניקה ערך מוסף לכלל המשתתפים.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "לימודי האנגלית הם מהותיים לחיים ועל כן החלטנו לצאת בתכנית שתעשיר את איכות החינוך של ילדי הגנים. ילדי גני החובה, המיועדים לעלות לכיתה א' יגיעו עם ידע מקדים ויכולת מבוססת שתחזק את הביטחון העצמי והמסוגלות העצמית של כל ילד בעיר. החינוך בירושלים הוא חינוך מצוין ובכוונתנו להמשיך ולהשביח אותו גם בשנים הבאות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך חגית משה: ״אחת היוזמות החשובות ביותר אותן יזמתי כמחזיקת תיק חינוך אך גם כאמא וכסבתא, השפה האנגלית היא מפתח להתפתחות בכל תחום אפשרי מלימודים אקדמיים ועד מיצוי פוטנציאל תעסוקתי. אני מקווה כי בעוד 15 שנה נראה את תלמידי הגנים הללו קוצרים את הפירות עם ידע ושליטה בשפה החשובה בעולם״.

ראש מינהל חינוך, יואב זימי זמרן: "ילדים בגני ילדים לפי כל המחקרים בשלים ללמידת שפה שניה. העיר ירושלים כמו בכל תחומי החינוך ממשיכה להיות פורצת הדרך והמובילה בחינוך במדינת ישראל."

אילוסטרציה. צילום: יח"צ

Back to top button