מבזקיםתאונות דרכים

התאונה הקטלנית סמוך לצומת כורסי: נקבע מותה של בת 60, פצוע נוסף פונה במסוק

בתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה לפני זמן קצר (שני) בכביש 92 סמוך לצומת כורסי, גבר ואישה כבני 60 נפצעו באורח קשה. חובשים ופראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותה של האישה ופינו את הפצוע הנוסף, גבר כבן 60 באמצעות מסוק של מד"א לבית החולים פוריה בטבריה כשהוא מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית.

חובש רפואת חירום במד"א ניר תגר סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב הפרטי הפוך בצמוד לאוטובוס. ראינו אישה כבת 60 שוכבת מחוץ לרכב כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מחבלה רב מערכתית ולאחר מאמצי החייאה ממושכים נאלצנו לקבוע את מותה. פצוע נוסף היה בתוך הרכב כשהוא מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית. תוך כדי חילוץ הפצוע הענקנו לו טיפול, פינינו אותו לחבירה עם מסוק מד"א שהמתין במנחת סמוך והוא פונה בדחיפות לבי"ח כשמצבו קשה. נהג האוטובוס והנוסעת לא נזקקו לפינוי."

מכב"ה נמסר: "בשעה 16:27 התקבלה הודעה במוקד 102 על תאונת דרכים בין רכב פרטי לאוטובוס בכביש 92 בחופה המזרחי של הכנרת. צוות כיבוי מתחנת גליל-גולן בפיקודו של רס"ר אורן דבדה וצוות נוסף מתחנת טבריה זינקו למקום האירוע. עם הגעתם למקום זיהו לוחמי האש תאונת דרכים בין רכב פרטי לאוטובוס עם 2 נפגעים לכודים בצורה קשה ברכב הפרטי. לוחמי האש ביצעו חילוץ של הלכודים בעזרת כלים ייעודים והעבירו אותם להמשך טיפול רפואי כשמצבם עפ"י גורמי רפואה אנוש. לוחמי האש סרקו אחר נפגעים נוספים, ניתקו מקורות אנרגיה ברכבים המעורבים בתאונה ופעלו לזיכוי הזירה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בוחני אגף התנועה במשטרת ישראל חוקרים את נסיבות התאונה.

תאונת דרכים - חילוץ - ירדן
צילום: כב"ה צפון

Back to top button