מבזקיםספורט

חצי גמר מונדיאל: ארגנטינה וקרואטיה מאמינות בעצמן

לקראת המיפגש הגורלי ביניהן, בחצי גמר המונדיאל, שייערך מחר, שלישי, בדוחא, קטאר, מאמני נבחרות ארגנטינה וקרואטיה סיימו לפני זמן קצר (שני) את מסיבות העיתונאים המסורתית. שני המאמנים, ליונל סקאלוני הארגנטיני, וזלאטקו דאליץ' הקרואטי, הביעו אופטימיות ואמונה שנבחרתם היא זו שתמשיך למשחק הגמר. נזכיר כי קרואטיה היא סגנית האלופה מהמונדיאל האחרון ברוסיה 2018 שם הפסידה בגמר לצרפת וארגנטינה היא הסגנית הקודמת לאחר שהפסידה בגמר ב-2014 מול גרמניה, במונדיאל שנערך בברזיל.

על פי סקאלוני מסתמן כי ההרכב יכלול מערך של ארבע בהגנה וכרגע נותר לבדוק אם אנחל די מריה, שסחב פציעה אך התאמן היום רגיל, יפתח בהתקפה. אם לאו, יחליפו לאוטרו מרטינז. ארגנטינה תחסר בכל מקרה את המגינים גונזלו מונטיאל ומרקוס אקוניה המוצהבים. בקרואטיה אין מורחקים וכל השחקנים כשירים מבחינה פיזית.
.

כדורגל
צילום: pixabay

"הקבוצה במצב טוב. הוכחנו שאנו מסוגלים להתמודד עם כל יריבה" פתח סקאלוני והוסיף מחמאה בהתייחסו לכוכב היריבה, לוקה מודריץ "זה עונג לראותו על כר הדשא. הוא דוגמא ומופת בהתנהגות שלו ובאיכויות שלו כשחקן. אבל המטרה שלנו היתה ונשארה להתקדם ממשחק למשחק ולהגיע כמובן למשחק השביעי, הגמר. יהיה משחק קשה מחר. אבל כל המדינה מאחורינו. אנחנו משחקים עבור מדינה שלמה, עבור כל אוהד שעשה מאמצים כבירים ללוות אתנו כאן. קרואטיה נבחרת שלא תשנה את השיטה שלה שהיא קבועה כמעט. היא משחקת נכון וטוב והיא נבחרת עם מסורת גדולה בכדורגל. נבחרת שקשה לשחק מולה. אנו מרוכזים במשחק מחר ולא חושבים על העתיד או על הבא. התכוננו בדיוק כפי שהתכוננו מול הולנד אוסטרליה ופולין. אלו היו משחקים חשובים וניתן את המקסימום גם עכשיו. אם נעשה את הדברים נכון הסיכויים שלנו גדולים."

דאליץ' כאמור הביע אף הוא אופטימיות. "זה מדהים שאנו בפעם השנייה ברציפות בחצי הגמר של מונדיאל ואנחנו שוב רוצים להגיע רחוק יותר. אנו מודעים לקושי שמולנו. ארגנטינה היא נבחרת מצוינת עם מסי בראשה. ניתחנו אותה, למדנו אותה ואנו יודעים איך היא משחקת ואיך היא מכוונת את המשחק. אני בהחלט מאמין בשחקנים שלי ובאופי שלהם. נכון שאנחנו באים אחרי שני משחקים קשים וארוכים אבל יש לנו את כל האנרגיות, את כל הכוחות ואת השאפתנות הדרושה. אנו יודעים מה הצד החזק של היריבה אבל גם את החולשות. ארגנטינה היא אחת היריבות האיכותיות ביותר בעולם ובעלת היסטוריה בכדורגל. שתי הנבחרות משחקות עכשיו על כל הקופה. אם ננצח, ואני מאמין שכן, יהיה זה ההישג הכביר ביותר בכל הזמנים"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button