חדשות הארץמבזקים

פעילות אכיפה בעיר רהט וסביבתה: 33 רכבים הורדו מהכביש ונרשמו 35 דוחות

המשרד להגנת הסביבה ביצע פעילות אכיפה ממוקדת בעיר רהט והסביבה, בשיתוף שוטרי מדור הגנת הסביבה במשטרת ישראל, כנגד כלי-רכב המזהמים את האוויר באופן חריג ובעלי ליקויי בטיחות חמורים. במסגרת הפעילות נבדקו 154 אופנועים וכלי-רכב, מתוכם הורדו מהכביש 33 כלי רכב ונרשמו 35 דוחות לנהגים.

רישיונם של כלי הרכב שהורדו מהכביש בשל פליטות עשן חריגות בוטל מיד, ואפשר יהיה לחדשו רק לאחר תיקון הליקוי, מעבר טסט והוצאת רישיון מחדש במשרד הרישוי. סכומי הקנסות נעים בין 250 שקל ל-1,000 שקל, בהתאם לעבירות והליקויים שנמצאו.

כלי רכב מזהמים מהווים מטרד לתושבים המתגוררים באזור, מזהמים את האוויר ופוגעים באיכות החיים של התושבים ובבריאות הציבור. המשרד מבצע פיקוח ואכיפה במסגרת תוכניות עבודה של היחידה למניעת זיהום אוויר מתחבורה של המשרד להגנת הסביבה, בין היתר באמצעות פעילויות אכיפה ממוקדות בכל רחבי הארץ, תוך שיתוף פעולה בין שוטרי המדור להגנת הסביבה לכוח השיטור המקומי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

איציק סנדרוסי, ממונה זיהום אוויר מתחבורה במשרד להגנת הסביבה: "כחלק מהפיקוח הארצי של המשרד, פעלנו בסביבת העיר רהט מול רכבים מזהמים, בפעילות אכיפה ממוקדת במסגרתה הורדנו רכבים מזהמים מהכביש והטלנו דוחות על הנהגים. נמשיך לפעול בשיתוף פעולה עם הגורמים הרלוונטיים בנושא, במטרה להפחית את זיהום האוויר מתחבורה ולשמור על בריאות הציבור".

צילום: המשרד להגנת הסביבה
צילום: המשרד להגנת הסביבה

Back to top button