מבזקיםפוליטי / מדיני

"בן גביר רוצה משטרה שתשרת אותו שירות פוליטי – לא נאפשר את החטיפה הזאת"

יו"ר מפלגת העבודה, השרה מרב מיכאלי, פרסמה לפני זמן קצר (שלישי) הצהרה כנגד הצעת החוק לתיקון פקודת המשטרה של חבר הכנסת איתמר בן גביר.

לדבריה: "סיעת העבודה קיימה כעת פגישת עבוד עם השר לביטחון פנים, עמר בר-לב, כדי לעמוד על כל הפרטים שהופכים את הצעת החוק של איתמר בן גביר להצעת חוק מסוכנת לאזרחיות והאזרחים בישראל, למדינת ישראל ובוודאי לדמוקרטיה שלה. משטרת ישראל היא גוף שצריך לשרת את כל אזרחיות ואזרחי ישראל, גוף שצריך לשמור על הביטחון של כל אזרחית ואזרח, צריך לשמור שהמדינה מתנהלת לפי חוק ושיש שוויון בפני החוק. מה שכתוב בחוק הוא שהמשטרה כפופה לחוק."

עוד הוסיפה מיכאלי ואמרה: "הצעת החוק הזאת של איתמר בן גביר באה לבטל את עצמאותה של משטרת ישראל, לבטל את עצמאות המפכ"ל ולהפוך את המשטרה למשטרה פוליטית. משטרה שעובדת בשירותו של מי שבאותו זמן הוא שר המשטרה. בן גביר רוצה משטרה שתשרת אותו שירות פוליטי. הוא רוצה להחליט איזה הפגנות יקבלו אישור ואיזה לא, איזה חקירה תתבצע ואיזה חקירה לא, מי כן יועמד לדין ומי לא יועמד לדין. אנחנו לא נאפשר את החטיפה הזאת של משטרת ישראל. אסור למדינת ישראל להפוך להיות מדינת משטרה פוליטית."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת

Back to top button