מבזקיםפוליטי / מדיני

"יאיר לפיד, אני מרחם עליך! ב"ה שהשלטון חוזר למי שאינם מתביישים בזהותם"

יו"ר מפלגת נעם, חה"כ אבי מעוז, הגיב היום (שלישי) בנאומו בכנסת, לדבריו של ראש הממשלה, יאיר לפיד, בהם פנה אל האמהות של ילדי ישראל ושאל האם רצו "שאבי מעוז ילמד את הילדים שלך את תורת הגזע המבהילות שלו?". ראשית בירך מעוז את יריב לוין לפני שהחל לדבר על לפיד. "אדוני היו"ר, ברכות לכולנו על כניסתך לתפקיד שאתה ראוי לו".

לאחר מכן, פנה מעוז ללפיד ואמר: "ראש הממשלה היוצא לפיד פנה היום כאן במליאה לאימהות שהצביעו לליכוד ושאל: "באמת רצית שאבי מעוז ילמד את הילדים שלך את תורות הגזע המבהילות שלו?" האמת שלא כל כך מפתיע, שמי שעשה למושג 'אנטישמיות' טיפול המרה, ושהתהדר בזה שבשושלת שלו נמצא גם אותו האיש שראשי התיבות של שמו הם 'ימח שמו וזכרו' ושבשמו נטבחו מיליוני יהודים לאורך שנות הגלות, מנסה כעת בפתטיות להנדס את תודעתם של אזרחי ישראל, כאשר הוא משווה בין הייחודיות של העם הנבחר, זהותו וייעודו האוניברסלי לבין הרשעות והשפל הנוראיים ביותר בתולדות האנושות, שהתגלמו באידיאולוגיה הנאצית.

"אני סמוך ובטוח שאין שום צורך להמליץ לרוב המוחלט של העם היושב בציון לאטום אוזניהם מהשנאה, ההסתה והשיסוי של לפיד וחבריו. באמת, יאיר לפיד, אני מרחם עליך! ב"ה שהשלטון חוזר למי שאינם מתביישים בזהותם ובזהותה היהודית של המדינה". סיים מעוז את דבריו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

Back to top button