מבזקיםמשפטי/פלילי

מורה לספורט בשומרון מואשם בביצוע מעשים מגונים בתלמידיו

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד יעקב תנעמי, בן ה-29 מהשומרון, החשוד בביצוע מעשים מיניים בתלמידיו.

מכתב האישום שהגישה עורכת הדין ליטל מהלל, עולה כי בין החודשים ספטמבר לנובמבר השנה, תנעמי עבד כמורה לספורט בבית ספר בשומרון, וכמחנך לתלמידים בכיתות א'-ח'. במהלך שיעורי ההתעמלות שהתקיימו בחצר בית המספר או במגרש בית ספר סמוך, ביצע תנעמי מעשים מגונים בתלמידים בשיטה דומה.

לרוב, היה מבקש מהתלמידים, או מתלמיד אחד שאיתו היה נשאר ביחידות, לבצע תרגיל מסוג "עמידת גשר" שבו התלמיד מתרומם על ידיו ורגליו כך שגבו מורם באוויר בצורת גשר. בזמן שהתלמידים היו מבצעים את "עמידת הגשר", תנעמי היה נוגע באיבר מינם, ישבנם, מעל הבגדים או מתחת, במסווה של מסייע להם להגיע לתנוחה הנכונה או לשמור על יציבות. בנוסף, היו מקרים שבהם הרים את החלק העליון של מכנסיהם והתחתונים והביט באיבר מינם כשבאחד מהמקרים תנעמי אף צילם את איבר מינו של התלמיד כשהוא עושה את עצמו משוחח בטלפון. לעתים, לאחר ביצוע המעשים, ביקש תנעמי מהתלמיד שלא לספר על מעשיו לאיש ו-"שישאר בנינו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה עורכת הדין מהלל: "המשיב ביצע את המעשים המיוחסים במסגרת תפקידו וניצל את מעמדו ופער הכוחות בינו ובין התלמידים. המשיב עשה שימוש באמצעי פיתוי, נהג להחמיא לקטינים באוזניהם או באוזני הוריהם, נתן להם מעת לעת סוכריות ורכש את אמונם".

כתב האישום מגולל שישה אישומים ושישה קטינים שבהם פגע מינית, ומייחס לתנעמי עבירות של מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו 16 שנים שלא בהסכמתו ופגיעה בפרטיות.

ילד - פחד - אלימות - דיכאון - תקיפה - עצוב
אילוסטרציה

Back to top button