מבזקיםפוליטי / מדיני

מלחמות בליכוד: דני דנון נעדר מההצבעה, יואב קיש תקף בפומבי – "תגיע עכשיו לכנסת"

הרוחות סוערות במפלגת הליכוד. דרמה נרשמה הערב (חמישי) כאשר ויכוח פומבי התפרץ בין חברי הכנסת דני דנון ויואב קיש, בנושא היעדרו של דנון מההצבעות בשל נסיעתו לחו"ל. קיש שלח הודעה בפומבי כאשר הוא הזכיר את שמו של דנון ואף ביקש ליצור עמו קשר, כאשר התפתחה סערה לאחר פרסום ההודעה דנון הגיב בחשבון הטוויטר שלו וגרר תגובה מקיש בעצמו.

דנון הגיב לסערה שהתעוררה והרגיע: "אני מציע לכולם להירגע. בדיוק כמו ח"כים אחרים בליכוד ובמפלגות אחרות שהתקזזו היום ואתמול גם אני התקזזתי היום. כל מי שמנסה להתחנף, לסכסך ולייצר כותרות מומלץ שיישתה כוס מים ויירגע."

קיש השיב לדבר דנון וכתב בעצמו בחשבון הטוויטר שלו: "דני אני מבין שבחרת לקיים דיון בטוויטר. אתה יודע שאין קיזוזים היום. בחרת לא לענות לשיחות ולהודעות ממני ומעובדי הסיעה. אתה לא מקוזז וכל אמירה אחרת היא שקר. תגיע עכשיו לכנסת. להערכתי ההצבעה תהיה עוד שלוש שעות. אם אתה צמא תשתה מים בדרך."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

בציוץ נוסף שכתב הוסיף קיש: "הערה אחרונה בנושא דנון בטוויטר. כל הקואליציה פה כולל רה"מ נתניהו. ערב לא קל עם פיליבסטר של האופוזיציה העתידית. הבנתי שבחרת לבלות בחו"ל במקום להיות בכנסת. צר לי שזו הייתה בחירתך. שתהיה לך שבת שלום."

כך דנון כתב בטוויטר את תשובתו לקיש: "יואב ידידי ,אני נגד מלחמות פומביות פנים ליכודיות מהסוג הזה. זה לא הסגנון שלי. חשבתי כך גם כשבחרת לתקוף את נתניהו עבור גדעון סער ואני חושב כך גם כעת. צר לי שבמקום לשדר אחדות, בחרת לעשות פוליטיקה קטנה נגדי בטוויטר בשעות האחרונות".

עוד הוסיף דנון ועקץ את קיש: "אני מבין את הלחץ מצידך לקראת חלוקת התפקידים, אבל אני מציע שנשאיר את הוויכוחים בתוך הבית. אפסיק לענות לך כדי לא לתת לשמאל להנות על חשבוננו. שבת שלום ובשורות טובות."

ארכיון. צילום: מתוך הפייסבוק של דני דנון

Back to top button