מבזקיםמשפטי/פלילי

"צילם קטין שהיה מורדם": סניטר בחדר ניתוח מרמת גן מואשם בביצוע עבירות מין

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (שישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד דניל יעקב (35) מרמת גן, בגין עבירות מין בקטינים. זאת לאחר שצילם קטין עת היה מורדם לפני ניתוח, ביצע מגונה בקטינה בת פחות משנה ובקטין בן שמונה. בנוסף, החזיק עשרות אלפי תמונות וסרטונים של קטינים בעלי אופי מיני.

על פי עובדות כתב האישום שהגישה עו"ד טל בנאי גת במהלך אפריל 2021, עת שימש דניל כסניטר בחדר הניתוח, צילם את איבר מינה של קטינה כבת כשלוש שנים, בעודה מורדמת לקראת ניתוח, והפיץ תמונה זו לחברו אורן חננייב. בנוסף, במשך כ 10 חודשים בצע דניל במספר הזדמנויות מעשים מגונים בקטין כבן 8 ובקטינה בת פחות משנה. דניל תעד מעשים אלה בסרטונים ותמונות סטילס וחלק מהתיעוד העביר לאורן חננייב.

כמו כן, נמצא במכשירים שונים ששבעלותו של דניל עשרות אלפי תמונות וסרטונים בהם מופיעים קטינים וקטינות בעירום מלא או חלקי, כאשר בחלקם נראים הקטינים באקטים של יחסי מין עם בגירים או קטינים, ואף עם חיות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בבקשת המעצר שהוגשה במקביל לכתב האישום ציינה עו"ד בנאי גת כי: " המעשים המגונים שבצע בקטינים בוצעו במספר הזדמנויות, בשני קטינים שונים, …, רכים בשנים, כאשר הקטינה הינה תינוקת בת פחות משנה. המעשים בוצעו ב…, מקום בו אמורים הקטינים להרגיש בטוחים ובנוח, גם כן תוך הפרה של האמון שניתן בו. "

לדניל יוחסו עבירה של מעשה מגונה בקטינה תוך ניצול מצב של חוסר הכרה; ריבוי עבירות של מעשה מגונה בקטין/קטינה שטרם מלאו להם 16 שנים; עבירות של שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה; עבירות של פרסום תועבה ובו דמותו של קטין; החזקה וצריכה של פרסום תועבה ובו דמותו של קטין.

אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב

Back to top button