מבזקיםצבא וביטחון

"כשאנחנו יושבים פה עכשיו עשרות צוותים מתכוננים לפעילות בגזרת יהודה ושומרון"

הנופש השנתי של ארגון אלמנות ויתומי צה"ל בו השתתפו כ 500 אלמנות ויתומים מכל כוחות הביטחון נערך השבוע באילת. לאירוע המרכזי הגיעו בכירי מערכת הביטחון וביניהם הרמטכ"ל אביב כוכבי וראש אמ"ש. הנופש מפגיש בין חברות וחברי הארגון, מחזק את הקהילה ומזכיר להם הלכה למעשה כי הם אינם לבד.

הרמטכ״ל אביב כוכבי אמר לאלמנות והיתומים באירוע: "אני שמח להיות כאן, וזו הזדמנות לחזק אתכן ולהביע הערכה גדולה. צה"ל פועל בגזרות רבות בו-זמנית. המבחן האמיתי של צבא הוא מבחן התוצאות, האם אנחנו מצליחים לאפשר לתושבי מדינת ישראל לישון בשקט ולחיות בביטחון. בשעה זאת, כשאנחנו יושבים פה עכשיו עשרות צוותים מתכוננים לפעילות בגזרת יהודה ושומרון. הם יכנסו למקומות מורכבים כדי לעצור מחבלים ועל מנת למנוע את הפיגוע הבא – זה מה שצה״ל עושה, זה ייעודו ואנחנו עושים זאת במסירות גדולה, מתוך תחושת מחויבות גדולה."

"תמי שלח יו״ר הארגון, עבודתך חשובה ומרשימה. אנחנו נפגשים לא מעט ולא פעם באירועים מאתגרים ולא פשוטים. הערכה רבה לך ולארגון החשוב והאנושי הזה. בפעם האחרונה על מדים אני אומר לכם תודה והערכה רבה. אני מצדיע לכם ומבטיח להמשיך להצדיע לכם כל חיי". הוסיף כוכבי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תמי שלח יו״ר ארגון אלמנות ויתומי צהל אמרה: ״האתגרים העומדים בפני הארגון הם רבים וכולם מוכוונים לטיפול ברווחת האלמנות והיתומים. אחרי שנים של חוסר יציבות ממשלתית, כולנו תפילה שבעת הזאת, לאחר שהושבעו חברי הכנסת ה-25, תוקם ממשלה חדשה ארוכת ימים ושנים ונוכל לקדם תיקוני חוקים ותקנות עבורכם. איננו ממתינים. החוקים כבר מונחים אצל חברי הכנסת לטיפולם המהיר ואנו לא נרפה עד שיעברו״.

אביב כוכבי - רמטכ"ל
צילום: מנש כהן
אביב כוכבי - רמטכ"ל
צילום: מנש כהן
אביב כוכבי - רמטכ"ל
צילום: מנש כהן

Back to top button