מבזקיםספורט

גמר המונדיאל בקטאר: וירוס מכה בשחקני נבחרת צרפת

מספר שחקני הרכב של נבחרת הכדורגל הצרפתית נמצאים בספק למשחק הגמר ביום ראשון הקרוב. הסיבה: הם אובחנו כמי שנדבקו במה שמכונה מחלת "שפעת הגמלים". בקטאר אגב יש התפרצות של המחלה בשבועיים האחרונים ועשרות אובחנו כחולים.

על פי דיווח מהיום (שישי) של הצוות הרפואי המלווה את שחקני הנבחרת הצרפתית השחקנים רפאל וראן ואיברהימה קונאטה נמצאו נשאים וסובלים מתסמיני המחלה. הם מצטרפים לאדריאן ראביוט, דיוט אופאמקנו וקינסגלי קומאן שאובחנו קודם לכם (אם כי הם כבר שיחקו בחצי הגמר). בנבחרת צרפת הצהירו כי השחקנים עוברים בדיקות ואלו כללו בדיקת קורונה שנמצאה שלילית. בנוסף ציינו בנבחרת כי השחקנים מטופלים ומאמינים כי הם ישחקו במשחק.

"שפעת הגמלים" (mers) הינו וירוס שארגון העולמי התריע באחרונה כי החל מתפשט במספר מדינות במזרח התיכון. הוא זוהה כאמור בקטאר אך גם בערב הסעודית. באנגליה טופלו בימים האחרונים שלושה אוהדים ששבו מצפיה במשחקי המונדיאל בדוחא. הוירוס, שזוהה כבר לפני כעשור, פוגע במערכת הנשימה בצורה זהה לקורונה. הוא יכול לעבור בצורה קלה אך יש ומצבם הופך להיות קשה והוירוס עלול לגרום למוות. התסמינים: חום, כאבי שרירים, שיעול וקוצר נשימה, וישנו סיכון להידרדרות נשימתית מהירה והזדקקות לחמצן, ואף הנשמה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אילוסטרציה: הגביע העולמי בכדורגל

Back to top button