חדשות חוץמבזקים

ברח לו בשידור חי: צפו בתקרית המביכה של נשיא דרום סודן

ביום שלישי האחרון התקיים טקס פתיחת כביש חדש בדרום סודן שהועבר בשידור חי למיליוני אזרחים בערוץ הטלוויזיה הממלכתי במדינה הצפון אפריקאית. אלא שבמהלך הטקס אירעה תקרית מביכה מאוד שהציפה את הרשתות החברתיות בתיעוד האירוע ואינספור תגובות.

במהלך הטקס הרשמי לחניכת הכביש החדש בעיר, בעת השמעת ההמנון הלאומי, נראה נשיא דרום סודן, סאלווה קיר מאיארדיט בן ה-71, עומד כשמסביבו אנשי ציבור רבים, מאבטחים, חיילים וקצינים, יד ימין על חזהו והשנייה אוחזת במקל הליכה ולפתע מכנסיו החלו להתכהות לאחר שזה הטיל את מימיו בפומבי. הנשיא המובך נראה מביט מטה וכך גם המאבטחים והנוכחים שנותרו המומים מהמקרה.

הצלם שהבחין לאחר שניות ארוכות באירוע שכבר הועבר בכל כלי התקשורת במדינה, הסיט את המצלמה בכדי לחסוך מהצופים את המשך המבוכה של הנשיא שפינה את עצמו מהמקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

התיעוד של המקרה הפך מאוד לוויראלי ברשתות החברתיות וגרף תגובות רבות מכל העולם.

המחוקק הפדרלי לשעבר במדינה, שהו סאני (Shehu Sani) התייחס לתקרית המביכה ונתן את דעתו על הסיבה שכנראה הובילה לכך. לדבריו, הוא ככל הנראה סובל מדלקת בדרכי השתן, השכיחה אצל גברים מבוגרים. "ראיתי את הסרטון הוויראלי של נשיא דרום סודן מרטיב את עצמו בפומבי. זו עשויה להיות מחלת שתן או דלקת" אמר.

גורמים במדינה ציינו כי אכן מדובר בתקרית מביכה אך מאחר והיא הועברה בשידור חי לא היה ניתן לעשות דבר על מנת לתקן את המצב המביך.

Back to top button