מבזקיםמשפטי/פלילי

ח"כ מלינובסקי: "הגוש של נתניהו אומר שהוא ימין על מלא מלא? שיוכיח"

ח"כ יוליה מלינובסקי התארחה היום (שבת) באירוע "שבתרבות" בפתח תקווה בהנחייתו של לירון אברהם והתייחסה לממשלה בראשותו של נתניהו שעתידה לקום בימים הקרובים. היא העריכה כי עם חלוף הזמן, לא אחר שמשהו ביטחוני יתרחש, שר הביטחון בני גנץ יכנס גם הוא לממשלת נתניהו.

"אנשים בקואליציה שלנו לא היו מוכנים לשלטון, לא הבינו שיש לזה מחירים. לא הבינו שצריך לנטרל רעשי רקע. מרצ שילמה מחיר מאוד כבד וכל אלו שפירקו את הממשלה- זועבי ואורבך למשל נעלמו". אמרה ח"כ מלינובסקי.

ח"כ מלינובסקי התייחסה לעניין "חוק הנאשם" ואמרה כי "יש כלל שבחקיקה שום דבר לא חל אחורה רק קדימה, לא רטרואקטיבי וזה בדיוק ההבדל בין חוק דרעי לחוק הנאשם שאני תומכת בו בלב שלם – כי את חוק הנאשם רצינו לחוקק מהכנסת הבאה ולא רטרואקטיבית".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ אף ציינה כי "ישראל ביתנו" תגיש הצעות חוק שיאתגרו את הממשלה החדשה ויוכיחו האם היא באמת "ממשלת ימין על מלא": "אנחנו נגיש הצעות חוק שבאג'נדה הימנית שלנו- אי החזרת גופות מחבלים, גירוש משפחות מחבלים, החלת ריבונות על בקעת הירדן ועונש מוות למחבלים- הגוש של נתניהו אומר שהוא ימין על מלא מלא? שיוכיח".

בנוגע לאפשרות של כניסת בני גנץ לממשלתו של נתניהו אמרה ח"כ מלינובסקי: "ברגע שלצערי יהיה מצב ביטחוני רע מאוד, גנץ יכנס לממשלת נתניהו , זה יהיה התירוץ שלו. אני כבר שומעת את זה משיחות עם ח"כים מהמחנה הממלכתי".

Back to top button