טיוליםמבזקים

80 אלף מטיילים פקדו את שמורות הטבע והגנים הלאומיים

כ- 80 אלף מטיילים פקדו השבת את שמורות הטבע והגנים הלאומיים. מרשות הטבע והגנים נמסר כי בין האתרים המבוקשים היום היו: הגן הלאומי ירקון תל אפק עם כ 3,500 מטיילים, הגנים הלאומיים קיסריה ותל אשקלון עם כ 3,000 מטיילים בכל אחד מהם, ואפולוניה ועין חמד עם כ- 2,000 מטיילים בכל אחד מהם. עוד בלטו הגנים הלאומיים בית גוברין, מצדה ומגדל צדק עם כ- 1,500 מטיילים בכל אחד מהם ושמורות עין גדי ועין אפק גם הן עם כ 1,500 מטיילים בכל אחת.

בתוך כך ברשות הטבע והגנים נערכים כבר לאירועי "שבוע המורשת", שמתקיימים כבכל שנה בחג החנוכה במגוון רחב של אתרי מורשת בכל הארץ בהובלת משרד ירושלים ומורשת, רשות הטבע והגנים, רשות העתיקות, המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל, הספרייה הלאומית, יד בן־צבי ושותפים נוספים. השנה שבוע המורשת יתקיים בסימן שירה עברית וישראלית תחת הכותרת "אנחנו על המפה: בשביל השירים של ישראל".

בין האירועים הבולטים שיתקיימו באתרי רשות הטבע והגנים במסגרת שבוע זה: הפעלות ומופעים לכל המשפחה בגן הלאומי ציפורי, סיורי גבורה מרגשים ואינטראקטיביים באתר הלאומי חאן שער הגיא, סיורים מיוחדים בציר המנזרים באתר הטבילה קאסר אל יהוד, ומגלים את התל דרך המוסיקה בגן הלאומי תל באר שבע.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כל הפרטים והמועדים של פעילויות שבוע מורשת בחנוכה באתרי רשות הטבע והגנים נמצאים באתר האינטרנט של רשות הטבע והגנים בכתובת: https://www.parks.org.il ופעילויות נוספות של שבוע המורשת באתר שבוע המורשת – https://moreshetonline.org.il

מטיילים בנחל דרגה. צילום עדנאן רשיידה רשות הטבע והגנים
מטיילים בנחל דרגה. צילום עדנאן רשיידה רשות הטבע והגנים
מטיילים בנחל דרגה. צילום עדנאן רשיידה רשות הטבע והגנים
מטיילים בשמורת נחל מערות. צילום אדווה פרץ רשות הטבע והגנים

Back to top button