בידורמבזקים

איתי לוי נשבר מול המצלמה בראיון חושפני: "התקופה הכי עצובה וקשה בחיים שלי"

אמש (מוצ"ש) בחדשות סוף השבוע שודר ראיון מרגש של הזמר איתי לוי בו חשף את התקופה הקשה בחייו. הוא מתח ביקורת על התנהלותם של אייל גולן ומנהלו לשעבר בני פרץ ואמר כי נפגע מהם מאוד. "פחדתי לחזור לרחוב, היו לי חובות של מיליונים", סיפר לוי למראיינת רעות ברזילי.

לוי סיפר גם על הפרידה מאייל גולן ו"ליאם הפקות" : "אני כועס וגם נפגעתי שאף אחד לא שאל אותי אם רע לי כל התקופה הזו… הייתי החייל הכי מצטיין שיש… היו רגעים שהייתי בא לעלות לבמה ואני לא מרגיש את הרגליים. הרגשתי שזה מעבר ליכולות שלי… הרגשתי שאני היחיד שעובד… דבר אחד ביקשתי: מוסר תשלומים".

איתי לוי (צילום מסך מחדשות סוף השבוע - ערוץ 12)
איתי לוי (צילום מסך מחדשות סוף השבוע – ערוץ 12)

איתי לוי הוא ללא ספק אחד הזמרים הבולטים והמצליחים ביותר בישראל, רבים ממעריציו כלל לא ידעו על אותה תקופה קשה שעבר בשנתיים האחרונות אותה הוא כינה, "התקופה הכי עצובה בחיים שלי, הכי קשה שהייתה לי". זה התחיל אחרי שאמא שלו עברה אירוע מוחי נוסף, הוא נפרד מארוסתו ואז גם הגיעה הקורונה – בלי הופעות וללא הכנסות הוא קרס ונכנס לחובות כספיים גבוהים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"היה רגע שאני ישבתי ואמרתי שאני לא יכול יותר… קשה לחשוב על זה" סיפר לוי בדמעות והוסיף, "סתם, יום אחד התקלחתי, פתאום ראיתי קרחת בראש, פתאום ראיתי זה. אמרתי לעצמי 'מה אני עובר'? כל מיני דברים כאלה בגוף, מוזרים פתאום, אתה יודע…אמרתי 'מה אני עובר? מה עובר עליי'?".

"האם זה חרדות?" נשאל לוי, "מה זה? זה מטורף. זה פחד אימים. קשה לי לדבר על זה", השיב, "פחדתי לחזור לרחוב. עד כדי כך. הפחיד אותי מאוד".

צפו בראיון החושפני ששודר בחדשות סוף השבוע בערוץ 12

Back to top button