צרכנות

כבר לא צריך לכסות ולהסתיר – הסרת נגעי עור בלייזר הוא הפיתרון

קרדיט תמונה FREEPIK

אם אתם סובלים מנגעי עור במקומות בולטים וחשופים בגופכם, ייתכן והם גורמים לכם לחוסר נוחות ולפגיעה בביטחון העצמי. אם זה כך, אין סיבה שתמשיכו לכסות ולהסתיר – כי היום אפשר פשוט להעלים אותם

המראה החיצוני שלנו הוא לא הדבר הכי חשוב, כמובן, אבל לנראות שלנו יש השפעה רבה על הביטחון העצמי שלנו, על הדימוי העצמי שלנו ועל ההתנהלות שלנו עם גופנו ועם הסביבה שלנו. כאשר אנו חשים כי יש בגופנו איזשהו פגם בולט, שלדעתנו נראה מאוד לא אסתטי, אנו נוטים לחוש חוסר ביטחון ולנסות להסתירו מפני אנשים אחרים. כתוצאה מכך, אנו עשויים למצוא את עצמנו נמנעים מפעילויות מהנות הדורשות מאתנו לחשוף את גופנו בפני זרים, כמו למשל בילוי בבריכה בבגד ים. אחת הסיבות לפגיעה בביטחון העצמי שלנו היא נגעי עור שונים הנמצאים על גופנו. נגעי העור הללו יכולים להיות כאלו שמלווים אותנו במשך שנים רבות או כאלו שהופיעו רק לאחרונה, ומיקומם באזור בולט וחשוף בגוף, כמו הפנים, הצוואר, כפות הידיים, הרגליים ועוד, הופך אותם למקור מבוכה והסתרה בעבורנו.

הסרת נגעי עור בלייזר

החדשות הטובות הן כי לרבים מנגעי העור יש היום פתרון אסתטי יעיל ומהיר, והוא טיפול בלייזר. הטיפול בלייזר מחדש את העור בצורה טבעית והוא מאפשר להעלים נגעי עור מסוגים שונים בטיפול אחד (ברוב המקרים) והוא אינו משאיר צלקות, כך שאתם יכולים לחזור במהרה לשגרת חייכם וליהנות מעור חלק וללא פגמים, כמו שחלמתם.הטיפול בלייזר הוא אינו טיפול פולשני ויש לו תוצאות מצוינות ומוכחות. הוא מאושר על ידי ה-FDA ונחשב יעיל ובטוח לטיפול במגוון נגעים. באופן כללי ניתן לומר כי רוב האנשים אינם נדרשים לכל היערכות מוקדמת לטיפול, מלבד אלו שנוטלים תרופות מדללות דם ונדרשים להימנע מהן בימים שלפניו. מכיוון שהסרת נגעי העור בלייזר אינה כרוך בכאבים משמעותיים, היא אינו מצריכה הרדמה וההחלמה ממנה היא מהירה וקלה. במהלך הטיפול, הרופא או הרופאה מתאימים את קרני הלייזר לגודלו של הנגע ולעומקו, וכך הם יכולים לטפל בו ביעילות רבה ללא פגיעה ברקמה הבריאה הסובבת אותו. וכך, בתוך כמה דקות בלבד, מתקבל עור חלק ואחיד ללא נגעים, וכל שנותר לכם הוא להקפיד על הוראות ההחלמה הפשוטות (הימנעות מהרטבת אזור הטיפול ביממה הראשונה, הגנה משמש לאורך תקופה ארוכה ועוד) וליהנות מהמראה החדש שלכם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

למי מתאים טיפול הסרת נגעי עור בלייזר?

הסרת נגעי עור בלייזר מטפלת ביעילות רבה בכמה סוגים עיקריים של נגעים: הראשון הוא נגעים שמקורם בהתרחבות נימים, בעיקר באזור הרגליים והפנים (קופרוזיס / המנגיומות), היוצרים מראה לא אסתטי; השני הוא יבלות ויראליות, שלרוב נמצאות בכפות הרגליים וגורמות לכאב בזמן הליכה, וניתן לטפלן ביעילות וללא צלקות באמצעות טיפול לייזר; הסוג השלישי הוא נגעי שומן קטנים (קסנטלזמה) הממוקמים באזורים עשירי כולסטרול, כגון העפעפיים, והטיפול בלייזר גורם לייבושם והתקלפותם כך שנוצר במקומם עור חדש וחלק; הסוג הרביעי הוא צלקות כתוצאה מאקנה, המלוות אנשים מגיל ההתבגרות עמוק אל תוך חייהם הבוגרים, והן ניתנות להסרה באמצעות חימום תאי העור שמסביב לצלקת כך שייווצרו קולגן ואלסטין שיחדשו את העור ויעלימו אותה. נגעי עור נוספים שניתן להסירם הם שומות ("פלולות"), סרחי עור, נגעים עוריים בולטים ואפילו כתמים.  המסקנה היא פשוטה – אם אתם סובלים מנגעי עור שגורמים לכם לפגיעה בביטחון ובדימוי העצמי, אינכם צריכים עוד להסתיר אותם. תוכלו לטפל בהם באמצעות טיפול מתאים של הסרת נגעי עור בלייזר ולשכוח שהם אי פעם היו שם בכלל.

למידע נוסף וקביעת פגישת ייעוץ הכנסו לאתר ד"ר הדר ישראלי בכתובת https://drhadarisraeli.com/

Back to top button