מבזקיםמשפטי/פלילי

חקירת דקירת הנער בבית ספר ברחובות: המשטרה החלה לתשאל גורמים בעיריה

חוקרי היחידה המרכזית של משטרת מחוז המרכז החוקרים את נסיבות דקירתו של נער בן 16 בבית ספר ברחובות בשבוע שעבר החלו היום (ראשון) לתשאל גורמים בעיריית רחובות. זאת על רקע טענה שידעו על כי הנער היה מאויים ולא נמסר דיווח למשטרה כמקובל. בעיריית רחובות מנגד טוענים שדיווח כזה עבר.

נזכיר כי הנער נדקר בשטח בית הספר על ידי ארבעה חשודים שנעצרו בהמשך. הוא נפצע באורח קשה והוא מאושפז מאז בבית החולים שניידר לאחר שעבר סדרת ניתוחים. מצבו יציב. מעצרם של החשודים הוארך עד מחר. הרקע לתקיפה פלילי.

לקראת סוף השבוע הועלו טענות על ייד גורמים בעיריה שידעו כי הנער היה מאויים ולטענתם הועבר דיווח למשטרה. בעיריה מסרו כי: "מאז האירוע הקשה בבית הספר, ערכה עיריית רחובות בדיקה יסודית לגבי השתלשלות העניינים שקדמה לאירוע. מהבדיקה עולה בבירור כי כל המידע שהיה ברשות העירייה -הועבר לגורמים הרלוונטיים במערכת אכיפת החוק והמשפט. מאחר והנושא נמצא בחקירת משטרה, אנו מנועים מלפרט מעבר לכך."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אלא שהמשטרה ציינה נגד כי "במשטרה לא התקבל דיווח או תלונה מגורמי הרווחה והחינוך בעיר רחובות, טרם אירוע הדקירה בביה"ס בתחילת השבוע. עוד נדגיש, כי המשטרה זימנה את גורמי הרווחה הרלוונטים וגורמי החינוך אל משרדי הימ"ר, במסגרת חקירת החשד לאי דיווח למשטרה בדבר אירועים קודמים, בהקשר זה. ככל שגורמי הרווחה ימשיכו להימנע מהגעה למשטרה עפ"י הזימון, בכוונת חוקרי הימ"ר לעכבם בהתאם לצורכי החקירה ועפ"י הוראות החוק.".

היום כאמור הגיעו החוקרים למשרדיה רווחה והחלו בתשאול העובדת הסוציאלית שטיפלה בנער ובמשפחתו. נודע כי המשטרה טרם החליטה בסיום התשאול אם לזמן אותה או אחרים לחקירה.

דקירה בית ספר - הערכת מצב - שוטרים
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button