מבזקיםצבא וביטחון

ירי לעבר אוטובוס ישראלי באיזור הישוב שא-נור. אין נפגעים

ירי בוצע הערב לעבר אוטובוס ישראלי שהסיע מטיילים באיזור הישוב שא-נור. לא דווח על נפגעים. כוחות צה"ל סורקים במרחב לאיתור מה שנראה כחוליה שהקימה מארב. לציין כי לאטובוס נגרם נזק בשמשות ולפחות שבעה קליעים פגעו בו. באוטובוס נסעה גם חברת הכנסת מעוצמה יהודית לימור סון הר-מלך. בצה"ל אישרו כי בוצע ירי לעבר האוטובוס והוסיפו כי הנסיעה לשא נור תואמה עם כוחות הבטחון.

מבדיקה עולה כי מדובר באוטבוס שהסיע משפחות עם ילדים מטקס הדלקת נר ראשון של חנוכה. מגרעין שא – נור נמסר: "הירי על היהודים העולים להדליק נרות חנוכה ביישוב שא-נור, נסיון לרצוח משפחות וילדים בלב הארץ – הוא הוכחה נוספת לכך שחייבים לתקן באופן מיידי ושלם את חרפת הגירוש. עזה הפכה מזמן לדרום לבנון וצפון השומרון הפכה להיות עזה. הטרור הרצחני הערבי לא ישקוט בשאנור ולא ישקוט בתל אביב אם היהודים לא ירימו את ראשם ויבהירו לאויב מי בעל הבית ומהם חוקי המשחק. זה הזמן לחסל את הטרור ולהחזיר את ההתיישבות היהודית בכל רחבי צפון השומרון. זה הזמן להראות לאויב שאנחנו נשארים".

במקביל דווח על ידוי בקבוקי תבערה לעבר עמדת צהל בכביש חוצה יהודה (חברון – תרקומיא) לא דווח על נפגעים. עוד מספר תקריות של ידויי אבנים נרשמו בשטחי איו"ש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ירי לעבר אוטובוס
צילום: אגף הבטחון- מוא"ז שומרון

Back to top button