מבזקיםספורט

מסי הודיע: אמשיך לעת עתה לשחק בנבחרת ארגנטינה

לאו מסי, כוכבה של נבחרת ארגנטינה וכעת גם אלוף עולם, הודיע לאחר המשחק (ראשון) כי הוא לא פורש מהנבחרת וימשיך לשחק בשורותיה. עם זאת הצהרתו בדבר היות המונדיאל בקטאר האחרון שלו נשארת כרגע בתוקף.

"זה שגעון. כל כך השתוקקנו לזה. זה הדבר היפה ביותר שיכול לקרות. מדהים. רציתי בזה מאוד, אלוהים העניק לי את זה, סבלנו עד שהשגנו את הגביע אבל הצלחנו" אמר מסי לאחר המשחק.
קפטן נבחרת ארגנטינה שזכה גם בתואר השחקן המצטיין של הטורניר וסגן מלך השערים הוסיף "אני מחכה כבר לרגע להגיע לארגנטינה עם הגביע (הנבחרת תנחת בארגנטינה בלילה שבין שני לשישי שעון ישראל) מצפה כבר לראות את השגעון שיהיה ברחובות, את החגיגות" הוסיף.

בהמשך ציין כי "ברור שזה שרציתי לסיים את הקריירה שלי עם הגביע הזה, לכן כבר אין יותר מה להגיד אחרי זה מה עוד יש לבקש? זכיתי בקופה אמריקה (אליפות דרום אמריקה לנבחרות) ובגביע העולמי בשנה אחת כמעט בסוף הדרך שלי . אני אוהב לשחק כדורגל אוהב את מה שאני עושה. אני נהנה מכל רגע עם הנבחרת, עם החברים ואני רוצה עכשו לשחק עוד כמה משחקים בנבחרת כל עוד אני אלוף עולם. זה היה חלום שלי מאז שהיתי ילד והיתי בר מזל להשיג ולהגשים ומה שהיה חסר לי עכשיו זה אצלי".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
לאו מסי
אתר פיפ"א
.

Back to top button