חדשות הארץמבזקים

יוסי דגן: "רן כוכב הפך את דובר צה"ל למפלגת שמאל קיצוני"

סערה תקשורתית פרצה לאחר שיועץ התקשורת צחי דבוש, חשף בחשבון הטוויטר שלו כי חיילים בשירות סדיר בדובר צה"ל, העלו בחשבון הטוויטר שלהם התבטאויות פוליטיות, שמבטאות את דעותיהם, כאשר בציוצים שנחשפו מדובר בדעות פוליטיות המזוהות עם השמאל.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן,שבשבועות האחרונים מתריע מפני הפוליטיזציה של דובר צה"ל, הגיב בחריפות ואמר: "רן כוכב הפך את דובר צהל למפלגת שמאל קיצוני. צריך לסגור את דובר צה"ל ולפתוח אותה מחדש".

עוד הוסיף דגן ואמר: "המצב בו חיילים בדובר צה"ל מרגישים חופש לכתוב בפרהסיה דעות המתאימות לשמאל הקיצוני; מוכיחה כי זו הרוח של דובר צה"ל. הדבר הזה מעיד כ 1000 עדים על הדבר מפניו אנחנו מתריעים מזה זמן. רן כוכב הפך את דובר צה"ל לסניף של מר"צ. העובדה שחיילים ומפקדים אינם חוששים מאף סנקציה כלפי הפרה בוטה של החוק הצה"לי הקובע כי אל לו לחייל להתבטא בציבור בדעות פוליטיות מוכיחה כי זהו רוח המפקד. כאשר חייל העז להזכיר את בן גביר הוא קיבל מחבוש ואיגרת נגדו של הרמטכ"ל וכשמדובר בדעות פוליטיות של השמאל הקיצוני הדבר מתקבל בקול דממה דקה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתגובה לפרסום על העמדתם לדין בעקבות הפרסומים אומר דגן: "זה לאט מדי ומאוחר מדי וקורה רק לאחר פרסומים של הכתבים עמית סגל וצחי דבוש. זה לא עונה על ההטייה הברורה שקורית שם, לא סתם דובר צה"ל יצא בקמפיין היסטרי בתקשורת כנגד האמירה שצה"ל וההתיישבות חד הם במסיבת יום ירושלים בישיבת ההסדר אלון מורה, שהיא גוף צבאי כזכור. ומדביק להתיישבות התפרעויות של קיצונים בשוליים ולעומת זאת דברים של פעילי שמאל קיצוני לא מקבלים את אותה התייחסות.

ארכיון. צילום: מועצה אזורית שומרון

Back to top button