העולם הערבימבזקים

דיווח ראשוני: תקיפת מטרות צבאיות בסוריה

סוכנות הידיעות הסורית סאנא דיווחה לפני זמן קצר (שני) על תקיפה אוירית שבוצעה באיזור העיר אל-שדאדי דרומית לנפת אל חסכה במזרח סוריה. על פי הדיווח מערכות ההגנה האוירית פעלו נגד המטוסים התוקפים. בהמשך דווח גם על שמיעת פיצוצים באיזור דמשק באיזור סיידא זיינאב שם נמצאת המפקדה של המיליציה האיראנית. "מערכת ההגנה האוירית מתמודדת עם יעדים עויינים באיזור" מסרה הסוכנות. עוד נמסר כי התקיפה בוצעה משטח ישראל וכוונה הן ליעדים איראנים והם ליעדי חיזבאללה.

האופוזיציה הסורית אישרה בדיווח משלה שהיו תקיפות גם באיזור נמל התעופה בדמשק וכן הותקפו עמדות נ"מ שפתחו באש על מטוסי התקיפה.

תחילה, כמו בכל דיווח כמעט בתקופה האחרונה, יחסו את התקיפה למטוסים ישראלים אולם בהמשך הסתמן כי מדובר בתקיפה של הקואליציה נגד מטרות שונות המזוהות בעיקר עם דעא"ש. עם זאת לא נשללת האפשרות שמטוסים ישראלים אכן מעורבים בתקיפה אך לכך אין התייחסות בישראל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נציין כי לפני פחות מיממה בוצעה תקיפה של הקואליציה, יתכן גם עם מעורבות מטוסים ישראלים, לפחות על פי דיווחים זרים, באיזור דיר א-זור. לפני מספר ימים בוצעה תקיפה של כוחות הקואליציה על מטרות של המיליציות האיראנית באזור הערים אל-מיאדין ואל-בוסיירה שבאזור דיר א-זור. על פי הדיווחים לפחות שלושה נהרגו בתקיפה.

Back to top button