הקץ לעוקצי המוניות מנתב"ג: מכרז המוניות החדש בנמל התעופה יוצא לדרך
רשות שדות התעופה מפרסמת היום (חמישי) מכרז להפעלת מערך המוניות בנתב"ג. במסגרת המכרז וכדי להבטיח שירות ברמה גבוהה לנוסעים כללה רשות שדות התעופה מתן סבסוד לחברה הזוכה במכרז, בסך 6.3 מיליון ₪ בשנה ובכדי להבטיח רמת כ"א ורמת שירות גבוהה לנוסעים. הנסיעות מנתב"ג יחויבו בפיקוח על הפעלת מונה בנסיעה כפי שנקבע בצו פיקוח על מחירי מצרכים ושירותים (מחירי נסיעה במונית).
שעות הפעילות במכרז תהינה 24 שעות/ 7 ימים בשבוע/ 364 ימים בשנה. כ – 40% מהנוסעים המגיעים ארצה נוסעים מנתב"ג במוניות. מנמל תעופה בן גוריון יוצאות בשנה כ 1.7 מיליון מוניות. על מנת לתת רמת שירות גבוהה לנוסעים בלוחות זמנים קצרים בנתב"ג תפעל חברת מוניות בזיכיון שתאפשר מוניות זמינות בכל כמות בכל נקודת זמן עבור הנוסעים הנכנסים לארץ. חברת המוניות על פי הרשאה בנתב"ג תחויב באפליקציה לשירות הנוסעים שתאפשר מענה זמין ומתקדם לנוסעים.
במכרז יכולות להשתתף תחנות מוניות להן מינימום 100 מוניות זמינות או /ו חברה שמנהלת ומפעילה אפליקציה למוניות לה לפחות 100 מוניות . בנמל התעופה בן גוריון פועלות מוניות לטובת הסעת הנוסעים המגיעים לישראל הן מוניות בנסיעה מיוחדת הפועלות בנתב"ג באמצעות הרשאה הזמינות בכל עת ולמען תדירות המשתמשים, מוניות מזדמנות, מכל יעד בארץ בנסיעה מיוחדת, הרשאיות לקחת נוסעים מנתב"ג בנסיעה מיוחדת על פי בקשת הנוסע, מוניות מוזמנות מראש, מוניות המבצעות נסיעה מיוחדת "לפי הזמנה מראש הרשאיות להסיע נוסעים מנתב"ג בנסיעה מיוחדת אם להן אישור יציאה חד פעמי בעבור הנסיעה ,ומוניות בקווי שירות.
• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
חברת המוניות הזוכה במכרז תנהל ותפעיל באמצעים טכנולוגיים ואפליקציה ייעודית את מערך השירותים הכולל של הסעת נוסעים במוניות, בנסיעות מיוחדות, באמצעות מוניות רשומות אצל המפעיל, מוניות מזדמנות, ומוניות לפי הזמנה מראש, ,קליטה ורישום של המוניות, בנסיעות מיוחדות בכניסה למתן השירות, ניהול מלא של כל מערך המוניות במתחם נתב"ג, הכוונת מוניות למתן השירות , ניהול סדרנות והכוונה של הנוסעים בתור ההמתנה למוניות ועוד.
תקופת ההרשאה למתן השירותים הינה לחמש שנים ועוד 48 חודשים באופציה. כפי הקיים בנמלי תעופה בינלאומיים בעולם, חברות מוניות בזיכיון מאפשרות שירות זמין לנוסעים, אמין, ותחת פיקוח. בשירותי המוניות יושקעו אמצעים טכנולוגיים מהשורה הראשונה: מערכת ניהול באמצעות ג'. פי. אס. וניהול תור נהגים ממוחשב. מערכת סלולארית באמצעותה ניתן לשלם את שכר הנסיעה במונית באמצעות כרטיס אשראי, ישראליים ובין לאומיים, מטבע מקומי ובמטבע זר.
זה בדיוק מה שהיה עם חברת "הדר לוד בע"מ", במשך עשרות שנים, עד שקמו צרי עין, וחוכמולוגים למיניהם שרצו ל"הרוויח" יותר, ומאז קיים הכאוס בנמל התעופה. הכל מגיע ממוסדות המדינה המושחתים.