מבזקיםמשפטי/פלילי

נבדק קשר בין הרצח בכפר קרע לרציחות בחיפה ובנצרת

במשטרה בודקים הערב חשד לפיו הרצח שבוצע לפני כשעה (חמישי) בכפר קרע קשור למעשה הרצח היום בחיפה ולפני כמה ימים בנצרת. הקשר בין המיקרים הוא כי הקורבנות קשורים לשתי משפחות שנמצאות בסכסוך פלילי.

הצעיר בנרצח הערב בכפר קרע זוהה כסאמר אגבריה בן 20 מאום אל פאחם, בעל בית קפה קטן בכפר קרע. לחלק מפלג חמולת אגבריה קשר פלילי עם אנשי ארגונו של נאסר חרירי. הקורבן הערב נורה בעת ישב ברכב. לעברו נורו מספר קליעים מרכב שנמלט מן המקום. הוא נפצע אנושות ומותו נקבע בזירה על ידי צוות מד"א.

מוקדם יותר היום נורה למוות מהראן אבו כיט בן 23, עובד מסעדה בחיפה, ותושב נצרת, שהוא קרוב משפחה של סמיר בכרי, הנמצא על פי גורמים במשטרה בסכסוך עם ארגון חרירי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לפני מספר ימים נרצחו בנצרת אב ובנו, פיראס אלהיב ובנו פארס שהם קרובי משפחה של חרירי.

נוסיף כי בעקבות הרצח בכפר קרע מפקד מחוז חוף במשטרה, ניצב יורם סופר קיים הערכת מצב בהשתתפות סגל הפיקוד של המחוז, מרחב מנשה ותחנת עירון יחד עם נציגי יחידת להב 433 וגורמים מקצועיים בה החליט על חקירת האירוע ביחידה המרכזית (ימ"ר) מחוז חוף.

עוד קבע מפקד מפקד המחוז כי שלום הציבור וביטחונו נמצא בראש סדר העדיפות המחוזי ועל כן הנחה על הגברת הנוכחות המשטרתית במוקדים שונים בגזרת המחוז באמצעות כוחות גלויים וסמויים בכדי למנוע אירועים נוספים, זאת לצד החקירות המתנהלות באשר לאירועי היום.

בעמותת יזומות אברהם ציינו הערב כי השנה נרצחו 114 ערבים בנסיבות הקשורות לפשע ואלימות.

זירת אירוע - רצח - ירי - דקירה - אלימות - אלימות
אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב

Back to top button