חדשות הארץמבזקים

פעיל שמאל התעמת עם החיילים: "ריסק את מכשיר הפלאפון שלו תוך השמעת קללות גסות"

פעילי שמאל וערבים מכפרי אזור יישוב אביגיל בהר חברון, הגיעו בשעות הבוקר (שישי) לשטח הסמוך ליישוב בהתרסה, כאשר בתגובה חיילים נאלצו להגיע למקום ולשמור על הסדר. במהלך האירוע תועד אחד מפעילי השמאל פוגע עם ראשו במכשיר הסלולארי של אחד החיילים שצילם אותו לרצפה.

צילום: יערי ינקי

בתגובה לאירוע, הודיעה ח"כ לימור סון הר-מלך: "פניתי כעת למפקד מחוז ש"י במשטרה בדרישה לעצור עוד היום את פעיל השמאל הקיצוני שתקף באלימות לוחם צה"ל בהר חברון, וריסק את מכשיר הפלאפון שלו תוך השמעת קללות גסות."

עוד הוסיפה ואמרה: "פעילי השמאל האנרכיסטי שמגיעים להר חברון, מייצרים על בסיס קבוע פרובוקציות מסכנות חיים יחד עם הפורעים הערבים באזור כנגד תושבי הישובים מעון ואביגיל. לא מדובר במחאה או הפעילות סולידריות, אלא בפעילות אלימה פעם אחר פעם שכוללת תקיפת רועי צאן יהודים, התפרעויות אלימות וחסימת כבישי הגישה לישובים. קוראת למערכת הביטחון להורות על הרחקתם של הפעילים האלימים מן האזור, שלא מאפשרים ללוחמים לבצע את תפקידם ולהגן על בטחון האזרחים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מארגון בצלמו נמסר: "אחרי שרק החודש הפרקליטות והמשטרה קבעו שמותר לפעילי שמאל להזיק לרכוש של מתיישבים ביהודה ושומרון. כעת האנרכיסטים פוגעים ברכוש בחיילים. מדובר בטירוף מוחלט. מי שפוגע היום ברכוש מחר יפגע בחיי אדם. אנחנו דורשים מהפרקליטות ומשטרת ישראל לחזור בהם מסגירת התיקים העלובה ולמצות את הדין עם כלל המזיקים גם אם הם קוראים לעצמם "פעילי שלום". לא נוותר עד שכל פוגע יועמד לדין ובכוונתו להגיש תלונה רשמית במשטרה ולפנות ליועמ"ש להעמיד לדין את הפעיל האלים הזה. בנוסף בכוונתנו להגיש ערר דחוף נגד הפרקליטות והמשטרה על סגירת התיקים הביזיונית."

Back to top button