מבזקיםספורט

אגדת הכדורסל הלך לעולמו: "האיש החזק, הלוחם ללא חת, נכנע לבסוף והלב הגדול נדם"

אגדת הכדורסל וילי סימס הלך היום (שישי) לעולמו בגיל 64, זאת לאחר כארבעה חודשים מאז לקה באירוע לבבי.

סימס שגובהו 1.91 מטר היה אחד משחקני הכדורסל הבולטים במכבי תל אביב בשנות ה-80 וה-90. הוא הגיע לישראל ב-1977וב- 1981 כשחקן בנבחרת הכדורסל של ארצות הברית למשחקי המכבייה ואף זכה בפעמיים במדליית הזהב. לאחר מכן חתם במכבי חיפה ולאחר שתי עונות מוצלחות עבר לשחק בהפועל תל אביב אז גם זכה בגביע המדינה.

במשך שנתיים לאחר מכן שיחק סימס באליצור נתניה ובקיץ 1987 נכנס לשחק במכבי תל אביב לאורך חמש עונות במהלכן זכה בחמש אליפויות ובשלושה גביעים. לאחר התקופה הארוכה במכבי תל אביב, שיחק במכבי חדרה שתי עונות ובשנת 1999 פרש ממשחקי הכדורסל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מאז אותו אירוע לב ב-17 באוגוסט 2022 נאבק סימס על חייו ולמרבה העצב היום כאמור הלך לעולמו.

מנהלת הליגה בכדורסל נמסר כי "נהלת הליגה מרכינה ראשה עם היוודע על פטירתו של אגדת הכדורסל, וילי סימס. סימס השאיר אחריו רגעי כדורסל קסומים שנזכור לעד. תנחומינו למשפחתו וחבריו. יהי זכרו ברוך"

יו״ר מנהלת הליגה, שמואל פרנקל ספד: ״כולנו עקבנו בכאב רב אחר מצבו של ווילי בחודשים האחרונים ולצערנו האיש החזק, הלוחם ללא חת, נכנע לבסוף והלב הגדול נדם. אני זוכר את ווילי כשחקן הגנה נהדר, שחקן למשימות מיוחדות ללא אגו ועם רוח לחימה נדירה ואישיות קורנת. אני משתתף בצער המשפחה וכל אוהדי הכדורסל שחוו את הרגעים הגדולים שלו על הפרקט״.

וילי סימס
וילי סימס. אורלינג, CC BY-SA 3.0, via Wikimedia Commons

Back to top button