מבזקיםספורט

"פלה לא מת": לאחר השמועות ברשתות החברתיות המשפחה מרגיעה

אגדת הכדורגל העולמי "פלה" (ובשמו המלא אדסון ארנצִ'יס דוּ נסימנטוּ) בן ה-82 נלחם בשעות אלה (שבת) על חייו בבית החולים "אלברט איינשטיין" שבסאו פאולו בברזיל בו הוא מאושפז מאז ה- 29 בנובמבר.

אתמול (שישי) בשעות הערב פורסמו שמועות ברשתות החברתיות על מותו של שחקן העבר הברזילאי אך בתו, קלי נסימנטו הרגיעה את מעריציו ברחבי העולם ובפוסט שפרסמה כתבה כי אביה יבלה את חג המולד בבית החולים בשל החמרה במצבו הרפואי. היא הצטלמה איתו מחובקת במיטת בית החולים וכתבה בעמוד האינסטגרם שלה: "אנחנו עדיין כאן, במאבק ובאמונה. עוד לילה אחד ביחד".

צילום: טוויטר / Kely Nascimento

"החלטנו עם הרופאים שמכמה סיבות עדיף לנו להישאר כאן, עם כל הטיפול שהמשפחה החדשה הזו… "איינשטיין" מעניקה לנו!!" משפחתו של פלה שיתפה את המעריצים והוסיפה, "אנחנו, כמו תמיד, מודים לכם על כל החיבה שאתה משדרים כאן בברזיל ובכל העולם! האהבה שלכם אליו, הסיפורים שלכם והתפילות שלכם הם נחמה עצומה, כי אנחנו יודעים שאנחנו לא לבד".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כאמור, פלה מאושפז מאז נובמבר לצורך הערכה מחודשת של טיפול כימותרפי לגידול במעי הגס שזוהה בספטמבר 2021 וטיפול בזיהום בדרכי הנשימה. בבית החולים ציינו כי בשל התקדמות המחלה האונקולוגית נדרש טיפול רב יותר הקשור להפרעות בתפקוד הכליות והלב.

צילום: טוויטר / Kely Nascimento
פוסט של אחת מבנותיו של פלה ברשתות החברתיות — צילום: רפרודוקציה / אינסטגרם

Back to top button