מבזקיםמשפטי/פלילי

לאחר הפיגוע: בר לב הגיע למשטרת כפר קאסם ונפגש עם השוטרים שנטרלו את המחבל

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, ביקר היום (ראשון) במשטרת כפר-קאסם, ונפגש עם השוטרים ולוחמי משמר הגבול, שהותקפו בפיגוע שהתרחש בעיר בסוף השבוע, וניטרלו את המחבל.

בפגישה השתתפו גם מפקד מרחב השרון, תנ"צ נתי גור, מפקד החטיבה הטקטית של משמר הגבול נצ"מ ירון דהן, מפקד חטיבת הבט"פ של משמר הגבול נצ"מ שלומי יוסף ומפקד תחנת כפר-קאסם, סגן ניצב דורון אחרק.

מדברי השר בר-לב אמר: "אנחנו בחנוכה ומברכים על נסים, אבל מה שהיה כאן אינו נס. מה שהיה כאן זו מקצועיות גבוהה, חתירה למגע ותעוזה אל מול מארב מתוכנן, ובנוסף שיתוף פעולה מרשים בין המשטרה הכחולה למשמר הגבול. שלב אחר שלב ניתן להבחין בנחישות השוטרים ובפעולה המדויקת שלהם. ברור לכול שיש לכם גיבוי מלא ממפקד המחוז, ממפכ"ל המשטרה וממני – גיבוי מלא להמשיך להתמודד בצורה הטובה והנחושה ביותר עם טרור ועם אלימות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוסף, אמר בר לב: "כל הכוחות הצליחו בזמן קצר מאוד להגיע למקום הפיגוע ולנטרל את המחבל, בשילוב כוחות מעורר הערכה בין משטרה כחולה למשמר הגבול. האירוע הזה מוכיח את חשיבותן של החטיבה הטקטית, ושל חטיבת הבט"פ אותה הקמנו השנה. אתם משרתים כאן בכפר-קאסם, וחשוב לזכור שלמרות האירוע החמור, אסור לאפשר למחבל בודד לפגוע בדו-קיום. התושבים כאן רוצים חיים שקטים ובטוחים, ואתם במובן הזה תעודת הביטוח שלהם. לכן – המשיכו במאבק העיקש בפשיעה, זה אינטרס משותף של כולנו".

עמר בר לב - נתי גור
צילום: דוברות השר עמר בר לב

Back to top button